2020-02-26, 17:57
Medlem
Zingo2s avatar
Rosa fattar inte att dom är i fjällen och blir bruna, de sminkar sig som vanligt.😀
2020-02-26, 17:58
Medlem
__Alez__s avatar
Sköter man sig inte som Patzy och Mergim inte gjort så är det nominering som gäller.

Enklaste straffet.
2020-02-26, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Menade inte det. Menar hur alla blev upprörda.

Hade sociala medier varit en lika stor grej då som det är idag hade trycket varit hårdare.
2020-02-26, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Tyvärr har du ju rätt, man skulle ju önska att dom flesta som ser på detta program fattar att det mesta är ett spel för gallerierna . Men tyvärr, dom flesta bör nog köpa smörjolja till dom där kugghjulen

Tror du att Bögrim gör sig till och spelar ett spel är du nog inte heller så begåvad
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Jo men titta på zombin Lenni, ett spöke som bara går runt. Glasman, han filosoferar och är så inihelvete tråkig.
Lisa mfl, som knappt tillför något.
Det måste vara nån som skapar drama så att det blir något för oss att titta på.
Men 90% av allt jag läst här är rasistiska, det hade man klarat sig utan men det är väl på den nivån rasister ligger på. Små byrackor som knappt kan gå sitter och snackar skit om folk som faktiskt kan GÅ. USCH

Varför blir du så upprörd? Tror du dina inlägg kommer göra så att folk slutar vara "rasistiska"?
Medlem
Jag bara finner mergim rolig som blir arg och gnäller hela tiden lol. Inget man behöver ta så seriöst. Blir nog tråkigt utan honom. Inga bråk eller intriger. Drama lol.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Du tänker på Mergim antar jag, smart pojke.
Nä, nu har du 50 % chans att gissa rätt.😀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Nya tjejen är delaktig i varenda skitsnack, men påstår motsatsen. Vidrig!

Inte jättekonstigt. Man måste vara något alldeles speciellt dum i huvudet för att vilja hänga med anty och ligga med Bögrim. 😂
2020-02-26, 18:01
Medlem
csfs avatar
Citat:
Helvete, flashbacks rasistgäng är samlade och kommenterar 24/7 på ett forum om big brother.
Jävla tangentbordskrigare som tror att nån kommer hoppa på Mergim när han kommer ut. Hahhahaha

Mergim är top 3, så sätt er ner alla byrackor, kränkta rasister som krigar på internet, det är det enda ni kan.
Hahahhaha hahahahaha hahahah

Top 3 :

Mergim
Alex
Sami

Jag är inte rasist, kan säga att jag själv är svart... Men Däremot ogillar jag mergim starkt efter att ha följt liven dag in och ut. Han har sjunkit som fan.... I början gillade jag honom men inte nu längre!!
Han om någon borde veta bättre när det kommer till mobbning osv.
2020-02-26, 18:01
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Inte jättekonstigt. Man måste vara något alldeles speciellt dum i huvudet för att vilja hänga med anty och ligga med Bögrim. 😂
Har ju sagt att 90% av alla flygvärdinnor är genuint dumma i huvudet 😄
2020-02-26, 18:03
Medlem
Zingo2s avatar
Synd inte Mergim fick vara i Annexet med tjejerna istället för Patzy.
2020-02-26, 18:04
Medlem
rinakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Jag är inte rasist, kan säga att jag själv är svart... Men Däremot ogillar jag mergim starkt efter att ha följt liven dag in och ut. Han har sjunkit som fan.... I början gillade jag honom men inte nu längre!!
Han om någon borde veta bättre när det kommer till mobbning osv.
+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in