Citat:
Ursprungligen postat av
FindAway
Å då va dä sagt. Ingen får välja sina föräldrar eller hur? Men det fattar inte rödgardister som du, du skulle förmodligen inte klara en vecka med de uppgifter kungen har måst ta åt sig.
Jag är realist och förstår hur gärna han vill slippa detta jävla fjäsk hit å dit.
Regera???? Jo ja tackar, han har inte ett skit att säga till om, en marionett som bara har att tiga och hålla käften helt enkelt. Vad tror du skulle hända om tex han skulle skriva det jag eller du gör?
Nej, men man är inte heller tvungen att i vuxen ålder leva ett liv man verkligen inte vill leva. Mina föräldrar lärde jag mig att det finns en gud, som vuxen förstod jag att religion är hjärntvättning. Ska jag stanna i fosterställning hela livet bara för att efterblivna idioter var mina föräldrar?
Röd?

Mer blå än jag, kan en människa inte bli. Sen så är jag tillräckligt tänkande för att inte känna tvånget att jag måste tro på monarkin bara för att jag är blå. Jag är framför allt en tänkande människa, sedan är jag blå medan du verkar ge bort hela din hjärna för en politisk ideologi.
Om han verkligen vill slippa, så varsågod så är dörren öppen för honom att lämna. Men nej, han vill vara kung än in till graven. Det är först då som den här lata röven kommer förstå att det inte finns skillnad på blod och blod.
Är det bara din priviligierade kung som är tvungen att tiga? Vi vanligt folk lever i ett samhälle där inte en enda jävel äger rätten att tycka till om något alls, yttrandefrihet my ass. Hur roligt är det tror du att enbart som anonym få säga exakt det man tänker och tycker. I min kommun är det en självklar fakta att alla som har åsikter antingen får lägre löner eller får sparken, Palmes spioneri lever kvar än idag bara på ett mer subtilt sätt. Så att kungen är inte mer utsatt än oss i att han inte har yttrandefrihet, om båda saknar den rättigheten så har kungen fortfarande det bättre. Han har fråntagits vissa rättigheter och lever samtidigt lyxigt, andra har fråntagits samma rättigheter och ändå sliter för att en gång i månaden få en lön som för kungen är bara någon av alla hans hushållsarbetare.
Han har fått det bästa och rövslickarna nöjer sig inte ens med det och vill att vi ska tycka synd om honom och kanske t.o.m. sjunga vackra sånger om vilket offer den här lata röven är.