Jag har inte hängt med om varför Julia fick ett virus, var det för hon pissade i poolen hon straffades lr vad ska det va bra för, bara tråkigt att se ju?
BB skickade in någon i en bakteriekostym som sprutade vatten på henne. Hon får inte tävla alls denna vecka. Nu vann hennes lag i en annan tävling, så hon sitter säkert (tror vi)
dom frågade aldrig hur det var med patzy utan han nämndes bara när det snackades taktik
ganska skrämmande att 2 30+ låter dom andra styra o manipulera dom. Lisa är desperat o springer runt likt en höna utan huvud
Men verkligen. Lite halvjobbigt att se att Lisa satt och var ledsen och INGEN i rosa rummet brydde sig. Fast de vet väl inte vad de ska säga. "Gumsegull du kommer klara dig." Så mycket kan väl inte ens de ljuga.
Fattar inte hur ni kan tycka Anty ska åka ut först, risken då är att Amilla blir kvar, o sen har tittarna röstat kvar Anty, hon har ändå sjukt många följare.
Bästa är att vara på den säkra sidan o spräcka Amilia + Anty, de är mastermindsen i deras grupp, så försvinner Amilia så blir det bara Mergim + Anty kvar av deras lilla trio som är värst, Mergim är enkel att plocka ut nästa gång, o då är det bara Anty kvar typ. Hon kommer ha sin följarskara som röstar kvar henne. Så låt oss först ta ut Amilia + Mergim sen kan vi försöka ta ut anty!
Haha Julia med Amilia i rummet: "Jag hade aldrig lagt energi på att rösta på att en person inte ska få stanna kvar i huset, då ska man verkligen störa sig på den personen".. Dagen då Amilia åker ut
Haha Julia med Amilia i rummet: "Jag hade aldrig lagt energi på att rösta på att en person inte ska få stanna kvar i huset, då ska man verkligen störa sig på den personen".. Dagen då Amilia åker ut