2020-02-26, 15:18
Medlem
Kolla på kommentarerna under Big Brothers Instagram inlägg med ”Sami vinner”. Så jävla bra Tror det är fler än oss härinne som ser igenom deras falska pakt!
2020-02-26, 15:19
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Det är Lisa eller Patzy som åker."

Ett bevis på att de har med dem i sin grupp bara för att kunna offra dem framför någon annan, lite viktigare. Alltså wow. Hoppas Patzy och Lisa inser det och gör revolt.

Men det lär ej hända, eftersom Lisa har sitt huvud lika högt uppe i Antonia och Amilias röv som fingrarna i näsborrarna.

precis du ser det

dom frågade aldrig hur det var med patzy utan han nämndes bara när det snackades taktik

ganska skrämmande att 2 30+ låter dom andra styra o manipulera dom. Lisa är desperat o springer runt likt en höna utan huvud
2020-02-26, 15:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Team Anty är fruktansvärt tråkiga sitter och Analyserar, pratar taktig och lägga sig, och snackar skit.
Vill se roliga saker i huset. inte att dom sitter som i rum2.

Kolla på Sovrum 1 istället när dom ligger i varsin saccosäck i Poolrummet, eller ligger i sängen och sover då.

Återigen upprepar du saker som är ömsesidigt i båda rummen. Sluta böla.
2020-02-26, 15:20
Medlem
När Julia kissade i duschen ❤ det var nog det sexigaste & porrigaste jag någon gång sett 😊
Medlem
shit vad tråkiga jasmine martin är blir ytterligare en vecka med dem 2 fyfan nn av dem måste ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Stormat rejält i hennes kommentarsfält. Gör ingen bra reklam för sig i BB, minst sagt.
Har sett det. Hur mycket Jakob än försöker försvara henne så kommer han aldrig kunna bortförklara hennes beteende för kritikerna.

Tycker det är intressant också att maaaaassa influencers uppdaterade som fan om BB och Antonia i början, men slutade efter ett par dagar och nu är det knappt någon som lägger ut "roliga" klipp på henne längre. Antar att de förstår att de skadar även deras varumärke om de fortsätter backa henne, nu när hon beter sig så rövigt och får så mycket kritik.
2020-02-26, 15:21
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metroid66
När Julia kissade i duschen ❤ det var nog det sexigaste & porrigaste jag någon gång sett 😊

åhhhhhhhhhhhhhhhh ja!!!!!!!!!

åh jullan
2020-02-26, 15:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
shit vad tråkiga jasmine martin är blir ytterligare en vecka med dem 2 fyfan nn av dem måste ut
När jag ser dem tänker jag ekande i huvudet "MAAAARRRRRTIIIIIN" a la Big Brother 2011.
2020-02-26, 15:22
Bannlyst
Jag har inte hängt med om varför Julia fick ett virus, var det för hon pissade i poolen hon straffades lr vad ska det va bra för, bara tråkigt att se ju?
2020-02-26, 15:23
Medlem
Zingo2s avatar
Julia i Rosa. Hon stör dom.😀
2020-02-26, 15:23
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag har inte hängt med om varför Julia fick ett virus, var det för hon pissade i poolen hon straffades lr vad ska det va bra för, bara tråkigt att se ju?

det kom in någon utklädd till bakterie o jullan stod som en sann hjälte istället för att springa o blev då sprutad med vatten o smittad
2020-02-26, 15:24
Medlem
Jagtardindotters avatar
hörde ni jullan nyss? så smart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in