Lisa Engh vi har sett varje gång du grävt runt i näsan och sedan smaskat på det du hittade, så någon stalker lär du inte få. Jag tål det inte och tycker att det där är HUWÄÄÄHHH. Jag kräks!
Mergim: "jag har vunnit alla mina tävlingar här"
Det är ju fan otäckt vad sinnesförvirrad den människan är. Hans lag vann inte nyss, dom kom bara inte sist.
Edit: för att inte tala om när han fantiserade ihop att amilia sa att hon skulle döda honom?? seriöst vilket psykfall han är
Exakt. Jag gillar Anty för jag har lite personliga connections där om ingen märkt det än.
Men Sami är den som skulle vinna mot henne om någon. Däremot Amilia, fy i helvete om hon inte åker ut på söndag. Fyfan vad jag är less på hennes konstanta jävla snack, hon tar ALL uppmärksamhet, all tid från allt annat folk skulle kunna göra.
Jag hade helst fått ut Anty på måndag. Förutom att hon då får lämna tror jag att gruppdynamiken hade förändrats kopiöst! Problemet är väl att det är betydligt större chans att tittarna röstar nej på Amilia (jämfört med Anty) om det slutar på samma sätt som tidigare att man får rösta om den sista som hänger löst får stanna eller lämna.
Kommer dock hända en hel del innan dess. Jag gissar att Anty har flest deltagare som hade räddat henne. Möjligtvis att flera hade räddat Amilia i sympati (bland annat Sami). Tror att Lisa och Patzy hänger löst på måndag.