2020-02-26, 15:03
Medlem
Är ni ens säkra på att någon lämnar? Kanske gör de samma skit igen där man får rädda kvar någon. Tycker Amelia ska ut först och inte Anty. Kommer inte vara lika mycket skitsnack och grupperingar där inne när hon är borta.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag vill se henne plågas en vecka till, hon ska veta hur hatad hon är innan hon åker ut.
Jag röstar för Anty lr Lisa ut på måndag.
Jag vill se Amilia förlora två gånger och sen spark ut. Anty behöver några veckor till innan tillräckligt många insett hur hon är. Lisa kan iofs få dra, så jag slipper må illa varje dag när hon käkar snor.
Medlem
xrlpyts avatar
De fyra som hänger löst måste väl få chansen att tävla om immunitet som tidigare? Så att det i slutändan är två som hänger löst på måndag. Och de som sitter säkert får tävla om makten att rädda någon.
2020-02-26, 15:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Som grädde på moset blir det afterski fest i kväll med fyllebråk och Jasse och Martin kommer ligga 👍😉
Nej. jasse ligger inte i tv så det blir inget
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De fyra som hänger löst måste väl få chansen att tävla om immunitet som tidigare? Så att det i slutändan är två som hänger löst på måndag.

ja och det kommer ju tyvärr sluta med att det är patzy&lisa som sitter löst
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Håller med dig.
I nuläget kommer Anty räddas av sina fans i detta fall. Men i finalen kommer majoriteten rösta på Sami för hennes personlighet kommer fram mer och mer för varje dag vilket hon förlorar på.

Exakt. Jag gillar Anty för jag har lite personliga connections där om ingen märkt det än.

Men Sami är den som skulle vinna mot henne om någon. Däremot Amilia, fy i helvete om hon inte åker ut på söndag. Fyfan vad jag är less på hennes konstanta jävla snack, hon tar ALL uppmärksamhet, all tid från allt annat folk skulle kunna göra.

Måndag menar jag
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja och det kommer ju tyvärr sluta med att det är patzy&lisa som sitter löst

Nej Amilia har tappat det helt nu, hon löser ingen immunitet.
2020-02-26, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2018
Ni som vill ha ut Amilia före Anty är sjuka i huvudet. Punkt.

Båda två ska UT snarast!
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
De fyra som hänger löst måste väl få chansen att tävla om immunitet som tidigare? Så att det i slutändan är två som hänger löst på måndag. Och de som sitter säkert får tävla om makten att rädda någon.

Jävla fusk o orättvist om amilia ska få en tredje (!!!) chans för immunitet! Hade det varit någon i team rainbow o detta hände, hade de fan fått hjärtattacker i rosa rummet
Bannlyst
Citat:

Anty och Amelia kommer fuska och manipulera, det kommer bli Pätzy och Lisa på Måndag.
Medlem
kermiths avatar
Tro inte på spacklets 300k followers. 95% är botar. Aldrig hört talas om kommandoran innan.!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej. jasse ligger in i tv så det blir inget

ja hon verkar stark på att inte ligga i tv faktiskt. se om hon kan stå emot 100 dagar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in