2020-02-26, 12:34
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Sa inte någon att han skulle träffa en läkare? Kanske är senare...
Mergim visste i alla fall hur Patzy mådde då han haft exakt likadant i magen.

han var inne i bikten o träffa förmodligen läkare där. han låg i soffan efter vasaloppet. såg honom ligga på soffan när dom filmade bubbelpoolen
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Nej det är inte bara du. Tyvärr har hon ju dock valt läger och vill hänga med den lågbegåvade sidan.
Det är helt sjukt, med tanke på att hon sett programmet och kunnat följa vad massan tycker.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Varför kan man inte få se lite gött snack från bubbelpoolen av lite reko människor???????????????????

Helt jävla sjukt. Tvingar oss titta på sovrum 2 som ändå inte kommer klippas med i avsnittet. Förjävligt!
2020-02-26, 12:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
En Snourvenir 😄
Äh fy fan 🤮
2020-02-26, 12:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
skitfult, tjockt hängarsle, vafan har ni för smak?
Här är hon i bikini vs en snygg tjejs rumpa.

https://imgur.com/a/wDB3Rpn
Fan du förstörde min bild av hennes rumpa. hehe
Nu går jag tillbaka till Jullan.
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Amilia Stapelfeldt får snart veta det, när hon ska googla sig själv. Jag kan tänka mig att hon kommer få en riktig chock.

Jag har mycket svårt att känna hat för människor på TV. Känner personligen att det är ett starkt ord som man oftast kan tänka steget längre innan man använder, att tycka synd om människan istället. Jag har försökt med alla metoder i det här fallet. Men fyfan det går inte. Vidrigare människa får man plöja land och rike runt för att hitta. Eller runt hörnet till Fittrim.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Anty till Amilia om tävlingen som kommer att vi kanske ska bygga nått. 30sek efter hon vart i bikten.
Så är det nått om att bygga och dom har tid på sig att planera laget långt innan skulle vara ruttet. vi får vänta och se.
OM de ska bygga något vet vi ju med säkerhet att hon fucking fuskar. Hur skulle hon kunna veta det!?
2020-02-26, 12:38
Medlem
Alla gå in och kommentera på BBs Instagram/Facebook och gilla varandras kommentarer så folk som inte ser live, ser vad det rosa rummet/Amilia håller på med!
2020-02-26, 12:38
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
OM de ska bygga något vet vi ju med säkerhet att hon fucking fuskar. Hur skulle hon kunna veta det!?

Tävlingen klockan 14 är att smälta is med kroppen. Står i appen. Lagtävling.
2020-02-26, 12:39
Medlem
DjPuttes avatar
Dem skulle borda kolla upp Patzy bättre det där ser inget vidare ut där han ligger....
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Alla gå in och kommentera på BBs Instagram/Facebook och gilla varandras kommentarer så folk som inte ser live, ser vad det rosa rummet/Amilia håller på med!
Jag skriver ej men jag tittar in och gillar alla kritiska kommentarer mot sovrum 2.
Medlem
gabrielle2s avatar
Vilken tid har det gått 24 timmar för dem?
Får de reda på idag vem dom går immunitet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in