2020-02-26, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Kör upp tungan lite längre upp i röven på din idol, anty. Patetiska, korkade fjortis.
Wow. Det krävdes mycket tankekraft för att komma på den förolämpningen, va? Den bet inte speciellt hårt though. Men försök gärna igen! Du kan nog bättre.
2020-02-26, 10:49
Medlem
herpesvårtas avatar
Som väntat betedde sig bullygang som svin inatt och jag orkar knappt kommentera gnället om att Sami missade vantarna i 40 sekunder, medans Amilia inte hade micken på och fick bli TILLSAGD av BB minst 2 gånger om att sätta på den.

Sami har dessvärre oturen att inte tillhöra en grupp som skulle kliva över lik för att vinna så han fick springa och leta efter vantarna själv - medans Anty sprang efter Amilias mick. Bara där extremt orättvist, hon skulle inte fått hjälp om något fattades. Så båda spelade inte fullkomligt efter reglerna så Amilia kan äta spiksoppa med sitt tjat om fusk.

Jag blev faktiskt rätt frustrerad på Rainbow igår förutom att Julia överlag gjorde ett fantastiskt jobb med att motivera Sami, men jag tycker de misslyckades med att assistera honom att hålla alla kläderna på plats, bullygang hade aldrig låtit Amilia svansa omkring och inte ha koll på sina grejer innan tävling.

Vi alla vet att Sami är den riktiga vinnaren här, det återstår bara att se vilket beslut tv4 kommer ta.
Senast redigerad av herpesvårta 2020-02-26 kl. 10:52.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
klart det är riggat fattar väl alla

Produktionen skulle inte våga riskera det som händer om det visar sig vara fusk , detta är deras största satsning på 4 an
Medlem
aina08s avatar
Sista sträckan börjar om 3....2....1.... KÖÖÖR SAMI!!!
(borde starta när som helst)
2020-02-26, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
kan inte backa tillbaka live. inte nått personangrepp. dra för fan.
En sådan sak bör man väl ändå komma ihåg, om man nu ska argumentera för att det hänt. Nej, att kalla någon trög är absolut inte ett personangrepp.

Du får ha din teori, varsågod. Men du kanske ska lära dig att folk har all rätt att ifrågasätta din teorier. Speciellt när du inte kan lägga fram några som helst bevis för dina påståenden.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Som väntat betedde sig bullygang som svin inatt och jag orkar knappt kommentera gnället om att Sami missade vantarna i 40 sekunder, medans Amilia inte hade micken på och fick bli TILLSAGD av BB minst 2 gånger om att sätta på den.

Sami har dessvärre oturen att inte tillhöra en grupp som skulle kliva över lik för att vinna så han fick springa och leta efter vantarna själv - medans Anty spring efter Amilias mick. Bara där extremt orättvist, hon skulle inte fått hjälp om något fattades. Så båda spelade inte fullkomligt efter reglerna så Amilia kan äta spiksoppa med sitt tjat om fusk.

Jag blev faktiskt rätt frustrerad på Rainbow igår förutom att Julia överlag gjorde ett fantastiskt jobb med att motivera Sami, men jag tycker de misslyckades med att assistera honom att hålla alla kläderna på plats, bullygang hade aldrig låtit Amilia svansa omkring och inte ha koll på sina grejer innan tävling.

Vi alla vet att Sami är den riktiga vinnaren här, det återstår bara att se vilket beslut tv4 kommer ta.

är mycket besviken på jasse sedan hon räddades kvar så har hon inte brytt sig överhuvudtaget o hon syns inte alls längre
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag säger varken bu eller bä om huruvida Antonia får reda på saker av produktionen eller inte, för jag vet. Om ni nu har bevis på att det stämmer, så varsågoda att lägga fram det. Jag håller inte henne om ryggen, om det nu skulle vara så att hon fuskar på något sätt, jag ifrågasätter bara konspirationerna kring det och att det är löjligt att trissa igång varandra och bedriva en hatkampanj mot hennes fuskande när ingen vet någonting öht.

Att Antonia "vet" vad ska ska hända osv KAN ju handla om att hon har kollat på BB sedan hon var liten och har stenkoll på vilka typer av tävlingar de brukar köra osv. Sedan är det ju jättelätt att bara säga "Jag VISSTE att det skulle vara den här tävlingen", trots att hon kanske egentligen inte hade någon aning.

Hon har "gissat" exakt rätt före för många tävlingar i rad för att det ska vara rimligt. Visst, man kan gissa rätt och spekulera men då lär man ha fel ett antal ggr också även om man kan alla tidigare säsonger utantill. Hon behöver inte ha kontakt med nån nu men hon lär ha fått förhandsinformation före hon gick in iaf
2020-02-26, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Sami har dessvärre oturen att inte tillhöra en grupp som skulle kliva över lik för att vinna så han fick springa och leta efter vantarna själv - medans Anty spring efter Amilias mick. Bara där extremt orättvist, hon skulle inte fått hjälp om något fattades. Så båda spelade inte fullkomligt efter reglerna så Amilia kan äta spiksoppa med sitt tjat om fusk.

Han har ju knappt dragit i repen sista gångerna
2020-02-26, 10:51
Avstängd
Lagtävling - Smälta is med kroppen
det ska bli kul att se hahahhaa
2020-02-26, 10:52
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

det låter kul
2020-02-26, 10:53
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Haha de vore ju en kanontävling.
Alla får ett varsitt stort isblock som ska smälta enbart med kroppen.
Priset bör vara immunitet så att alla verkligen anstränger sig

EDIT. Läste ditt inlägg lite snabbt. Är det en tävling som dom ska få göra?

EDIT 2. Såg nu att de ska bli som lagtävling. Blir kul att se.
Senast redigerad av aina08 2020-02-26 kl. 10:57.
2020-02-26, 10:53
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Samis lag får en fördel om han lägger av många av sina fisar. 🤓

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto