2020-02-26, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattelatte91
Någon som vet om mergim är straight eller inte ?

Alla utom han och Alex vet att han är gay 😄
Medlem
nu ringer säkert bjällran för att sami är ute och röker
Medlem
Jagtardindotters avatar
Martin befinner sig på nån strand i Bahamas just nu mentalt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Betyder inte att hon fått veta någonting. Det behöver inte vara produktionens ord, med tanke på att alla där inne spekulerar i kring vem som kommer vinna eller vad som kommer hända. Aha, så jag är hjärntvättad för att jag inte köper era konspirationsteorier med hull och hår? Så otroooooligt tröttsamt argument. Jag hade sagt detta oavsett om det handlat om Patzy eller Martin eller Jasmine eller någon annan, handlar ingenting om VEM det är utan att det är löjligt att sitta i 100 sidor och konspirera kring att hon får fördelar när ni inte vet ett skit. Men hoppas ändå att ni trivs i era foliehattar, det är rätt cute.

Ja alla spekulerar där inne o många har faktiskt rätt i saker vad som ska hända
2020-02-26, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Martin befinner sig på nån strand i Bahamas just nu mentalt

Han orkar inte rätta henne iaf 😄
2020-02-26, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Anty har ju förfan sagt det live till och med. och att hon inte nämner några namn i produktionen. är du trög eller????
Okej, så när sa hon det och vad sa hon exakt? Du kanske ska langa fram bevis på vad du säger istället för att komma med personangrepp för att jag ifrågasätter.
2020-02-26, 10:46
Bannlyst
Citat:
Okej, så när sa hon det och vad sa hon exakt? Du kanske ska langa fram bevis på vad du säger istället för att komma med personangrepp för att jag ifrågasätter.

Kör upp tungan lite längre upp i röven på din idol, anty. Patetiska, korkade fjortis.
2020-02-26, 10:46
Avstängd
Slutspurt ge allt nu slöfockar!! om amilia vinner är det riggat.
2020-02-26, 10:47
Medlem
Jag säger varken bu eller bä om huruvida Antonia får reda på saker av produktionen eller inte, för jag vet. Om ni nu har bevis på att det stämmer, så varsågoda att lägga fram det. Jag håller inte henne om ryggen, om det nu skulle vara så att hon fuskar på något sätt, jag ifrågasätter bara konspirationerna kring det och att det är löjligt att trissa igång varandra och bedriva en hatkampanj mot hennes fuskande när ingen vet någonting öht.

Att Antonia "vet" vad ska ska hända osv KAN ju handla om att hon har kollat på BB sedan hon var liten och har stenkoll på vilka typer av tävlingar de brukar köra osv. Sedan är det ju jättelätt att bara säga "Jag VISSTE att det skulle vara den här tävlingen", trots att hon kanske egentligen inte hade någon aning.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
kan inte backa tillbaka live. inte nått personangrepp. dra för fan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Slutspurt ge allt nu slöfockar!! om amilia vinner är det riggat.

klart det är riggat fattar väl alla
2020-02-26, 10:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Intressant inlägg av kermith kl.03.57 i natt, men väljer att citera endast en liten del och då detta.

Just därför jag hoppas på att Sami vinner och tar hem hela skiten!

Tack, tänk bara på att min misstanke av vilka är "förtroendevalda" inne i huset kan vara en spekulation. Oftast är det den minst tänkbara att "ha koll". Resten angående Sami är helt rätt. Man har räknat med att Sami skulle ut tidigare men hade väl turen att pressen gick till Kim och Isabel. Så där hamnade "nasse" problemet och tidningar svalde det snyggt. Jag gillar Sami skarpt men han får passa sig och göra uppdragen rätt och inte lite grann sköta sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in