2020-02-26, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Men dom ska inte få info och få veta saker.
Fast det vet du inte om hon får.
2020-02-26, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Finns ett gäng jag gärna blir av med innan henne. Hon är faktiskt underhållande ibland till skillnad från Anty, Lisa, Mergim, Lenny och Martin som är fan så mycket tråkigare.

Håller med! Amilia va ändå en favorit i början men sjönk snabbt. Hon har sköna storys bara tråkigt att hon ska snacka så mycket. Hade hon bytt sovrum hade hon säkert blomstrat igen.
2020-02-26, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon har ju redan fått förfrågningar innan hon gick in i huset

Vet vi detta eller är det något hon själv sagt för att verka attraktiv i branchen?
2020-02-26, 10:39
Medlem
Någon som vet om mergim är straight eller inte ?
2020-02-26, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
no shit. du vet det alla redan vet. hehehe
Men 2st får mer information än andra deltagare vilket är tydligt. Och dom har även sagt det skjälva.
Nä får dom inte , flera andra har Oxå gissat rätt på saker
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Håller helt med. Har börjat märka att de vinklar Julia som jobbig, barnslig och riktigt labil efter dammsugarincidenten. Prinsen ljög för Jasse att han inte hann stänga av dammsugaren för "det gick så fort" men man ser ju i förra avsnittet att hon säger till 4-5 gånger, Patzy hörde henne också medan Prinsen bara käftade emot tills hon lackade.

Sen en konfrontation där Jasse tog upp dubbelmoralen i Julias resonemang men absolut ingenting från de 24 följande timmarna om hur Jasses och Julias sammanhållning växte sig starkare och sen att Team Rainbow frodades mer än nånsin. Det var klippt direkt till livetimmen.

Antingen vill produktionen jävlas med Julia eller så vill de skapa tittarsiffror genom att vinkla hennes beteende.

I mina ögon är Julia bland topp 3 och kan mycket väl vinna hela BB. Visst har hon en lite vild oförutsägbar sida men den är i samspel med hennes varma personlighet, styrka och inte minst den pedagogiska sidan hon förvaltar som är helt outstanding. Det är karaktärsdrag jag aldrig sett i nån annan reality show

Julia ska ha en ovation och Kristallen eller nån annan gala borde inrätta ett "Årets dokusåpaprofil" och ge henne den utan nåt som helst motstånd

Vilket suveränt 10000:e inlägg!!!!!!!!!!! Blir tårögd

grattis till 10k

#TEAMJULIA #BACKAJULIA #QUEENJULIA #JULIA10AV10 #COACHJULIA #JULIALOVE #RAINBOWJULIA #JULIA #VIÄLSKARJULIA #JULIA<3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Sarkastisk? Du måste nog vara den mest ignoranta personen och bortse från verkligheten. Varför hade hon samtal 3 på natten med de som sitter i produktionen och varför viskar hon efteråt att Sami inte kommer vinna tävlingen. Du är en av antys hjärntvättade. Så glad att man inte är i dina skor och styrs av en influencer till diktator.
Betyder inte att hon fått veta någonting. Det behöver inte vara produktionens ord, med tanke på att alla där inne spekulerar i kring vem som kommer vinna eller vad som kommer hända. Aha, så jag är hjärntvättad för att jag inte köper era konspirationsteorier med hull och hår? Så otroooooligt tröttsamt argument. Jag hade sagt detta oavsett om det handlat om Patzy eller Martin eller Jasmine eller någon annan, handlar ingenting om VEM det är utan att det är löjligt att sitta i 100 sidor och konspirera kring att hon får fördelar när ni inte vet ett skit. Men hoppas ändå att ni trivs i era foliehattar, det är rätt cute.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruk
Har Sami fått någon tävlingsfördel än? Tänker på när klockarna ringde när han va i rökrutan.

Ja, Amilia sov en gång på golvet
2020-02-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattelatte91
Någon som vet om mergim är straight eller inte ?
Elton John straight. Dvs kommer gifta sig med en kvinna men leva i garderoben.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Håller helt med. Har börjat märka att de vinklar Julia som jobbig, barnslig och riktigt labil efter dammsugarincidenten. Prinsen ljög för Jasse att han inte hann stänga av dammsugaren för "det gick så fort" men man ser ju i förra avsnittet att hon säger till 4-5 gånger, Patzy hörde henne också medan Prinsen bara käftade emot tills hon lackade.

Sen en konfrontation där Jasse tog upp dubbelmoralen i Julias resonemang men absolut ingenting från de 24 följande timmarna om hur Jasses och Julias sammanhållning växte sig starkare och sen att Team Rainbow frodades mer än nånsin. Det var klippt direkt till livetimmen.

Antingen vill produktionen jävlas med Julia eller så vill de skapa tittarsiffror genom att vinkla hennes beteende.

I mina ögon är Julia bland topp 3 och kan mycket väl vinna hela BB. Visst har hon en lite vild oförutsägbar sida men den är i samspel med hennes varma personlighet, styrka och inte minst den pedagogiska sidan hon förvaltar som är helt outstanding. Det är karaktärsdrag jag aldrig sett i nån annan reality show

Julia ska ha en ovation och Kristallen eller nån annan gala borde inrätta ett "Årets dokusåpaprofil" och ge henne den utan nåt som helst motstånd
Ja gillar också Julia. Hon är bra tv helt klart.
Hon verkar va en nice människa även om hon svajar lite i humöret ibland. ADHD förklarar ju en helt del. Gillar han hon är rak och säger vad hon tycker samt att hon inte skäms för att vara sig själv.
Hon bör kunna gå långt.

EDIT: Grattis till 10.000 inlägg
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Vet vi detta eller är det något hon själv sagt för att verka attraktiv i branchen?
Jag vet o det var efter hon fick veta att hon skulle in i huset
2020-02-26, 10:42
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast det vet du inte om hon får.
Anty har ju förfan sagt det live till och med. och att hon inte nämner några namn i produktionen. är du trög eller????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in