2020-02-26, 08:44
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha så jävla pinsamt att alla här sitter och tror på konspirationteorin att Anty fuskar.

Cry me a river. Hon är deltagare precis som alla andra och varit fan sen hon var liten.

Anty for the win.
konspiration?. jag och andra såg det med anty igår och andra dagar. fyfan ut med fuskaren
2020-02-26, 08:45
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walsjo
Amilia knullar just nu Sami
Lungt Sami har rövknullat henne 8 Vändor innan. Amilia kan bara vinna på fusk.
2020-02-26, 08:45
Medlem
Hon kommer vinna , Sami har sackat efter så mycket sista gångerna
2020-02-26, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Två? Är du 50+? Av de senaste tio så har över hälften haft sillisar och säkert en tredjedel något annat ingrepp (läppar, fillers). Känns som det första tjejer gör efter att fyllt 20 nu för tiden är att skaffa sig sillisar. Eller så är det jag som är konstig och drar jag till mig den typen. Hmm den tanken har inte slagit mig förr....
Det är nog du som dras till den typen av tjejer. Själv har jag bara varit med två tjejer med silikonbröst under åren, båda hade lagt in rätt lite så att det var omöjligt att gissa med kläderna på.

I övrigt tycker jag det är sjukt avtändande med alla former av plastikingrepp. Överdimensionerade sillisar går fetbort. Allra värst är dock läppförstoring. Skulle absolut inte på några villkor kunna vara med någon som har förstorat läpparna, då det hade gett mig svåra potensproblem.
2020-02-26, 08:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon kommer vinna , Sami har sackat efter så mycket sista gångerna
Hon får gärna vinna. Så sätter vi henne på ett nytt bootcamp nästa vecka.
2020-02-26, 08:48
Medlem
Fan vad arga folk är på BB nu (Face, Twitter & Insta) att det är rejäl fusk. Anty kontakt med produktionen och efter bikten gick hon och sa (viska) att Sami inte kommer vinna och att blåvalen kommer att vinna. Och om det är sant så är det rent fusk, de visade en gång hur långt före Sami var, sen vill de inte visa för att sen kunna säga att blåvalen vann.
2020-02-26, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon får gärna vinna. Så sätter vi henne på ett nytt bootcamp nästa vecka.

exakt det hade vart roligt om sami vann och fick immunitet men han är typ den som minst behöver den

amilia är dock den som behöver den mest annars åker hon
Medlem
Gallagherss avatar
Sami kommer att vinna. Allt annat är riggat.
Medlem
Haha hon kommer knappt 300 meter totalt/ runda med hennes små drag. Ska inte vara någon fara för Sami så länge dom inte fuskar såklart.
2020-02-26, 08:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
konspiration?. jag och andra såg det med anty igår och andra dagar. fyfan ut med fuskaren

Ni såg det ni vill se, sluta bete er som 12 åringar som kollar fotboll. Börja med VAR nu också?

Du tror inte TV4, med sin största satsning (någonsin?) skulle tänka sig för innan dom "fuskar" med årets BB eller? Att allt finns på kamera?

Ni ser det ni vill ser och det är väldigt uppenbart här inne.
2020-02-26, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aalx
Fan vad arga folk är på BB nu (Face, Twitter & Insta) att det är rejäl fusk. Anty kontakt med produktionen och efter bikten gick hon och sa (viska) att Sami inte kommer vinna och att blåvalen kommer att vinna. Och om det är sant så är det rent fusk, de visade en gång hur långt före Sami var, sen vill de inte visa för att sen kunna säga att blåvalen vann.
Fast hennes gissningar kan ju vilken idiot som helst gissa på
2020-02-26, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus
Haha hon kommer knappt 300 meter totalt/ runda med hennes små drag. Ska inte vara någon fara för Sami så länge dom inte fuskar såklart.
Har du kollat dom tre sista ? Långa drag från A

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in