2020-02-26, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
apapap fisarna är fint paketerad med hångelt, du har inget val. ja eller nej?
Beror på hur pass nykter jag är
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Beror på hur pass nykter jag är

haha godkänner osså det som svar
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Kunde faktiskt inte sagt det bättre själv!

Tack. Gött att höra att det finns de på samma våglängd.
2020-02-26, 00:06
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Instämmer! När Sami klev in tyckte jag att han såg ut som günter som volvoraggare. Men nu när hans fina personlighet kommit fram är han söt som socker.
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tänkte ”Fan är det för äcklig kille de slängt in, ser ut som någon som inte duschat på 1 år”. Men nu tänker jag ”Mmm han är sexig! Hade inte tackat nej till ett hångel” (fast inga fisar!!)
Ladies, vi får slåss om honom
2020-02-26, 00:07
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ladies, vi får slåss om honom

sharing is caring
2020-02-26, 00:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack. Gött att höra att det finns de på samma våglängd.
Ja, jag är glad att vi är några stycken i denna tråd faktiskt
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Vem tror ni kommer ha svårast ute i verklighten efter bigbrother? Amalia? Anty? Patzy?
Tror att Amilia och Antonia har sina följare oavsett vad dom sagt och gjort. En kort berättelse om hur speciellt det är i huset och hur annorlunda allt blir så är allt som vanligt igen.
Patzy däremot kan nog få de lite jobbigare i de grupper han rör sig. Fast dom som känner honom har nog sett hans svängningar och mörka sidor förr...
Mergim tror ja kan få de jobbigt då han är svag som person och tar åt sig av vad andra säger om honom (även om han påstod att han är tvärt om). Men ett par månader senare så har Amilia och Antonia gjort honom till influencer och då kan han göra samma inlägg som dom två till sina fjortisföljare.
Mergim kan även få problem med andra muslimer då dom sett hur han lever i haram...
Medlem
Jagtardindotters avatar
askungen skulle äta upp vad o göra vad? va?
2020-02-26, 00:09
Medlem
Amoolia smider planer och ska lägga sig nära uppdragsrummet medan Sami sover i sin säng. Hon säger hon inte tänker torska med typ 200m skillnad. Hon tror på fullaste allvar hon vinner.

Nej nu stänger jag av för idag. Klarar inte av att se henne och lyssna på henne. Falska människa.
2020-02-26, 00:10
Medlem
Tror att Amilia och Anty är samhällsideal för tv4, därför dom följer dom hela tiden. Följsamma får, populärvetenskapliga, självupptagna, ytliga, med mera med mera. Samt dom som hänger med dom. PK. Trycker ner allt som inte tycker som dom eller hyllar dom. Som den svenska yttrandefriheten.

Trodde inte heller att kvinnor fjantade sig runt män som dom gör, 2020. Vad är poängen med meeto och kampen för kvinnans värde då?
Man kan säga att jag varit socialt off-grid några år. Haha, dyker direkt in i detta.

Det sista jag tror här är att Sami med Julia hack i häl kommer köra hårt inatt. Han sa ifrån och verkar jävla irriterad på henne. GO GO GO
2020-02-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Såklart skulle hon rätta henne också Äter vegetariskt men flyger över hela världen.

Kommenterade hon det?!
2020-02-26, 00:11
Medlem
Deus-Culpas avatar
Kommer njuta när fläskfia får höra att hon förlorar. Hon kommer gråta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in