2020-02-25, 23:57
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag ser samma program men har ett annat perspektiv än att göra en specifik person den onda.
Du är en av Antonias följare?
Man ser ju vad man ser... om man inte blundar för att skydda någon.
Sosse? 😉
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag ser samma program men har ett annat perspektiv än att göra en specifik person den onda.

Du ser samma program men är ett troll. Bara att kolla din posthistorik. Du kan ju vara efterbliven också iförsig.
Medlem
riskns avatar
Är det inte pinsamt som tjej att hålla på med en kille i ett TV-program? Vill man verkligen bli känd som tjejen som höll på med Martin i BB 2020? Jag antar att hennes familj tittar på det här och de måste ju också se hur nonchalant Martin är mot Jasmine och en del fula saker som han har sagt.

Om det är så att du inte bryr dig om vad folk tycker och tänker samt att du inte har problem att leka runt med killar så är det bra för dig. Men Jasmine känns som en osäker tjej som lätt kärar ner sig i snygga killar annars varför gick det så snabbt efter Martin blev avkedjad?
2020-02-25, 23:58
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon blir fulare för varje dag medan Sami blir hetare!
Instämmer! När Sami klev in tyckte jag att han såg ut som günter som volvoraggare. Men nu när hans fina personlighet kommit fram är han söt som socker.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Inte äkta HD? hehe okej.
Ta det i någon annan tråd. Folk frågade hur jag kan se BBlive gratis.

Det stämmer ingen äkta HD på kanaler som är krypterade. Har du läst vad jag skrev?
Du ser säkert gratis, men jag har inte nämnt det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Du är en av Antonias följare?
Man ser ju vad man ser... om man inte blundar för att skydda någon.
Sosse? 😉
Nej jag är inte hennes följare. Visste knappt vem hon var.
2020-02-25, 23:59
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Lyssna inte på trollet. ”Hen” har helt skev uppfattning av vad som händer.

Ja , jag har slutat svara och ignorerar trollets inlägg.
Medlem
Paulabrauns avatar
Fläskberget snackar skit i vanlig ordning , Sami är såklart fruktansvärd i hennes ögon och hon är guds bästa barn.
Medlem
Hoppas dom drar igång stakningen nu, kommer bli ett jävla liv i huset när hon kutar ut och skiter i att väcka Sami.
2020-02-26, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Haha såg det nu
Vad gjorde Martin och Amilia?
Amilia och Martin delade en puss. Det hela började med att Martin skulle hångla med den som var kvar av de två som hängde löst, vilket var Patzy. Martin tyckte det var jättejobbigt att pussa en av samma kön men de lyckades med en snabb puss på munnen. Sedan kom Amoolia som var aspackad på det lilla hon drack och flörtade och kladdade och pratade om hånglet, vet inte om hon gav tips på hur Martin kunde göra om han skulle pussa Patzy igen. Fattade inte riktigt vad hon sa men de delade iaf en puss framför andra i köket. Martin tyckte bara det var en ”rolig grej” verkade det som. Jasmine gick förbi då så tror hon såg det. Hon konfronterade dock aldrig honom om det vilket jag tycker är jävligt märkligt. Istället delade de säng.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Avskyr människor som Anty, men jag förstår henne då hon jobbar som influenser. Alltså med att ljuga, härska, hitta på för att sälja in rätt produkter för att överleva. Hennes följare är ju personer som dras till henne som saknar egen hjärna eller att kunna fatta rätt beslut själva. Hennes följare är till största delen fjortonåringar och man man märker vilka hon har på ett enkelt sätt haft väldigt enkelt att manipulera.

Det räcker bara att jämföra vilka som sover och följer henne slaviskt i det rosa rummet med vilka som valt det gula rummet. Gula rummet, förutom Patsy märker man mer och mer, är personer med egen vilja och tar helt egna beslut.

Anty är inte alls dum, bara kall och beräknande och har hittat "sin" skara att bestämma över, influera. Hon gör det så bra att de inte ens märker det själva trots att det ligger i ansiktet på dem. Hilary Clinton sade ärligt vid ett tillfälle att dessa människor är "deplorables". För Anty ser de ut som kronor och ören, inget annat.
Kunde faktiskt inte sagt det bättre själv!
Senast redigerad av herpesvårta 2020-02-26 kl. 00:04.
Medlem
Paulabrauns avatar
Vem tror ni kommer ha svårast ute i verklighten efter bigbrother? Amalia? Anty? Patzy?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in