2020-02-25, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Tror att både Antonia o Amilia, men speciellt Antonia, kommer att ljuga och säga att de bara spelade spelet och det var inte deras riktiga "jag" i huset

Med andra ord, de kommer försöka göra en Hanna W
Antagligen. Finns väl egentligen inte så mycket mer att säga eller göra i den situationen. Det är ju knappast så de kommer erkänna att de betett sig vidrigt from time to time - eftersom de inte förstår att de gör det.

Jag har inte kollat på BB innan så vet inte vad det innebär att "göra en Hanna W" haha. Vet ju vem Hanna W är men inte vad hon gjorde i huset osv!
2020-02-25, 23:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas Sami vinner, men om någon av dom failat pga klädesplagg är bara segt.
Amilia har kört barfota hela tiden. så då är hon diskad.
2020-02-25, 23:37
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Får produktionen minsta chans så kommer dom att hjälpa Amilia. Kör hon en gång mer än Sami kommer man såga att hon kört ikapp.
Hoppas verkligen att de inte blir nåt race på hela natten, men troligtvis har hon fått veta i förväg att dom kommer att väckas.
Finns inte en chans, hon var ju 1 km bakom efter 3 ggr. Sami kan sova lugnt hela natten, så kan Amilia stå där och dra.😀
2020-02-25, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Fy fan vad hemska dom är mot Victoria, byt sovrum för fan.
Vad sa dom och vilka var det?
2020-02-25, 23:38
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
kan inte horan anty hålla käften. hur gammal är hon egentligen.
Är så jävla trött på Anty. Alla sitter i ring runt henne.
Hur fan orkar dom.
2020-02-25, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Amilia har kört barfota hela tiden. så då är hon diskad.

Taskigt mot Sami att inte säga något då haha
2020-02-25, 23:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Alla sportkanaler Boxer, Comhem, Viasat, canaldigital har finns på på dreamboxen. Jag har inte lika många sportkanaler som kompisen som köpt HDBoxen med flera hundra kanaler, Det är även 1080p Dreambox han kör. Jag kör på datorn utan Box bredvid TVn och lite färre kanaler. Jag har Sport HD kanalen, Eurosport 1, 2, ATG live, 3 Sport HD,Sport Expressen, Men jag tittar aldrig på sport.
Och massa vanliga Viasat film HD som Action.m.m
Cmore HD paket med StarsHD, Hits HD, First HD Serie HD BBlive .m.m Orkar inte skriva alla 70.
Men allt beror på han som Delar ut pirat.

Sök på Flashback finns säkert trådar om Dreambox så slipper jag skriva om det här.
De boxarna med flera hundra kanaler har ingen äkta HD streaming, trots att det står så i rutan. De är så hårt komprimerade så man blir mörkrädd att titta på dem på 55". På en mobil eller platta är det okej. Att streama en HD kanal krävs multicast med extrema servrar som ligger på backbones och det har ingen tillgång till eller råd med, även mindre TV stationer i andra länder har inte ens egna backbones. Och ingen ISP ger tillgång till kreti och pleti till multicast (alltså "one to many"). Tro mig har jobbat på södra Sveriges största installationsfirma. Har grävt och installerat hundratals mil kabel.

Att det står att du "får" HD via en stream eller piratbox från Kina, Ukraina, Turkiet eller Ryssland stämmer inte. Det låter bra men är fake. Har själv haft mängder boxar och streama och det är lätt att mäta både vilken kodning och hurt hårt kodade de är. De kan förvisso tala om för dig att det är 1980x1080 men komprimeringen är så usel. Det är för att man har en begränsad utmatning av e stream.
2020-02-25, 23:39
Medlem
aina08s avatar
Såg just dagens program på Cmore.
Dom gör ett stort jobb med att klippa ihop så de till 80% blir ett annat program mot de man ser live.
2020-02-25, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Anty när hon tittar på Victoria https://i.imgflip.com/1382rv.jpg
Hon är så sjukt bitchig och äcklig mot henne!! Känner hon konkurrens eller? Ser helt efterbliven ut också när hon håller på med sina dumma ljud.

Och vafan håller Victoria på med? Hopps fan hon bara spelar ett spel för om inte får hon pris för årets mest korkade deltagare. Hon har kunnat läsa på innan och se vad publiken gillar och majoriteten avskyr typ Rosa rummet för de är mobbare. Men nya tjejen går in och försöka såå hårt att vara med i deras gäng? Fast de dissar henne och är taskiga och Anty fryser ut henne helt men hon försöker ändå fjäska för Anty?! Sjukt beteende varför bytar hon inte rum? Hon hör ju hur Amolia håller på och hur falska hela rosa rummet är mot Sami som bara varit jätteschysst hela dagen. Hade aldrig kunnat umgås med såna människor.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Antagligen. Finns väl egentligen inte så mycket mer att säga eller göra i den situationen. Det är ju knappast så de kommer erkänna att de betett sig vidrigt from time to time - eftersom de inte förstår att de gör det.

Jag har inte kollat på BB innan så vet inte vad det innebär att "göra en Hanna W" haha. Vet ju vem Hanna W är men inte vad hon gjorde i huset osv!

Hanna W provocerade folk som fan, var ytlig, strippade, teasade och var allmänt bara extrem. Jäklar vad hon bjöd på underhållning. När hon kom ut ur huset så sa hon att hon bara spelade på sitt alter ego, en person som är ytlig och ska reflektera hur samhället är idag. De flesta på FB inkl jag tror att hon bara spelade dvs inte ljög om sitt alter ego, för det var EXTREMT. Vissa deltagare i huset trodde oxå att det var enbart ett spel och inte hennes riktiga jag
Medlem
gabrielle2s avatar
Idag har väl c more/ BB skärpt sig med censuren, tycker jag.
Kollat ett tag och inte en enda gång har censuren dykit upp.
Eller har BB dresserat dem nu.
Medlem
xrlpyts avatar
Vad ligger Jasmine och Martin och viskar om nu då, jag blir så nyfiken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in