2020-02-25, 22:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Chansen att han kliver upp och gör det är nog väldigt liten till obefintlig.
Då är det där häxan kan ta igen det. Hon skulle verkligen behöva samma motivation till vardags.
2020-02-25, 22:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Chansen att han kliver upp och gör det är nog väldigt liten till obefintlig.
Haha Blåvalen kan nog få jobba natten igenom Sami har nog så stort försprång att hon inte hinner i kapp!
2020-02-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Det är såna saker som gör att han kommer att vinna

jag vet han behöver ingen jävla immunitet egentligen vi räddar kvar honom ändå
2020-02-25, 22:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag vet han behöver ingen jävla immunitet egentligen vi räddar kvar honom ändå
Precis. Kommer skratta hårt den dagen Amilia blir utröstad och får veta varför hon fått göra all skit.
2020-02-25, 22:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Man hade kunnat tro att just armrörelser kommer naturligt för henne? OMNOMNOMNOMNOM
Har kollat på mina inspelade dagens tävling. Räknas antal kraftiga drag som tex man har högsta växeln på cykeln så kör man extremt snabbt med minst antal varv, och kommer längst, då vinner Sami med hästlängder. Om de räknar frekvens och inte på hur långt man kommer fram i kilometern så har Amalia mest flex.

Slutsatsen blir; räknar de i hur lång sträcka man har åstadkommit så har enligt det jag enkelt räknat fram och mätt på repriserna att Sami har nästan dubbelt så lång sträcka jämfört med Amalia.

Om man dock utgår (mot alla tänkbara tävlingsresultat och omräkningar) att de har valt frekvens så vinner Amalia. Men det vore egentligen ett extremt fel, då Vasaloppet räknas i komma längst i kilometer.

Ett tredje scenario är att båda bröt tävlingen, vilket kanske är emot reglerna, och kan diskas.
TV4 är Nordeuropas extremaste PK TV, så det sista kan faktiskt bli verklighet.
2020-02-25, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Har kollat på mina inspelade dagens tävling. Räknas antal kraftiga drag som tex man har högsta växeln på cykeln så kör man extremt snabbt med minst antal varv, och kommer längst, då vinner Sami med hästlängder. Om de räknar frekvens och inte på hur långt man kommer fram i kilometern så har Amalia mest flex.

Slutsatsen blir; räknar de i hur lång sträcka man har åstadkommit så har enligt det jag enkelt räknat fram och mätt på repriserna att Sami har nästan dubbelt så lång sträcka jämfört med Amalia.

Om man dock utgår (mot alla tänkbara tävlingsresultat och omräkningar) att de har valt frekvens så vinner Amalia. Men det vore egentligen ett extremt fel, då Vasaloppet räknas i komma längst i kilometer.

Ett tredje scenario är att båda bröt tävlingen, vilket kanske är emot reglerna, och kan diskas.

Hur kan blåvalen ha en sån bra kondis?
2020-02-25, 22:39
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag hoppas verkligen att de inte kör klockan i natt, just för att Sami förmodligen skulle skita i det. Där har Amilia större viljestyrka och det får man ge henne.

Nog för att Sami förmodligen ligger en bra bit före men jag vill ändå inte att hon riskerar att knappa in ens en meter medans hans sover.

Så ge fan i det nu BB!
2020-02-25, 22:40
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

OM detta stämmer borde vi tittare få rösta om vem av Blåvalen och Sami som ska vinna.
2020-02-25, 22:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
OM detta stämmer borde vi tittare få rösta om vem av Blåvalen och Sami som ska vinna.
Ja!
2020-02-25, 22:42
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hur fixar du det?
en som Streamar,
jag har dreambox program på ena Datorn och jag har 70tal svenska HD kanaler som jag får gratis.
En jag känner som känner en Betalar för sig sen delar ut till ett gäng personer.
han säljer även Dreambox med 200-300kanaler, Alla paket ingår, Comhem, boxer, viasat.m.m det kostar 1500kr/år om man ska ha det.
och skjälva Dreambox´en måste man köpa av han (1gångs kostnad 1.500kr) som kommer programmerad. han delar säkert till 50-100personer.
Medlem
Va fan Glasman by ställe

Tjejen du är kär i suger av en annan kille framför dig

Akwardddddd
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av howardthefirst
Amilia ljög två gånger inom en timme för honom. Han bad henne ta det lugnt tills han kom tillbaka, hon sa ok. Och sen i sovrummet. Hon är obeskrivligt låg. Dom hade inte kommit överens om att köra på igen.
Hon MÅSTE vara den som åker ut först. Kan till och med plågas med Anty och Mergim, bara hon åker ut först så tar vi hand om resten sen. Tänk er Amolias ansikte när hon får reda på hon är först som har blivit utröstat av publiken. Självgod jävel är hon som behöver komma ned på marken och skaffa lite självinsikt. Hybris människa. Och hon är så extrem elak. Vi vet alla hon är typisk mobbare i sin personlighet

Och som någon nämnde vi får försöka vara mer taktiska när vi röstar på Sami till olika moment, vill inte han ska tappa lusten och bara gå ut ur huset helt. Det viktigaste är att vi ser till han inte åker ut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in