2020-02-25, 22:09
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Men har du inte fattat att UW:s blogg är fejkad, antagligen av den tokiga Malin.
Den är efterdaterad enligt de som kan kolla sådant.
Det har påpekats massor med gånger.
Den uppfattning man får av UW är dessutom att han aldrig skulle uttrycka sig på det sättet.

Eftersom du lagt den som ett citat så kommer den inte med när jag citerar ditt inlägg med eftersom den ändå är fejkad så spelar det ingen större roll.

Finns det förresten några förhör med Malin?
Det skulle vara intressant att läsa vad hon har hittat på.
NEJ den är inte fejka. Det är lögn och en efterhandskonstruktion i avsikt att smussla undan LW ,s misskötsel av barnen.
Det finns MYCKET trovärdiga uppgifter att hon lämnade barnen nattetid för att jaga burkar med sina manliga "vänner"

Sonen har pratat vitt och brett om att LW slog honom och anmälde henne liksom UW gjorde till både polisen och soc.
Det är mycket allvarliga saker och för att få behålla barnen blev hon nog hon tvingad till terapin? En narcissist har ALDRIG fel och skulle aldrig ta ett initiativ till terapi.

Det är info för nytillkomna och att du ljuger om saken för att dölja LW,s självupptagenhet har du bevisat många ggr.
LW hade ett (1) mål i livet och det var att tillfredsställa sig själv. Det gäller sin tro, sina pastorförpliktelser sina barn sitt äktenskap etc. Inget av det var viktigare ä hennes egen tillfredställelse. Dom dom inte förstår att LW personifierade ordet narcissist är blinda.

Diagnosen Narcissism har används slarvigt och okunnigt i denna tråd men LW det bygger det på solida grunder och förklarar alla hennes galna upptåg.

Allt och alla var till för henne. Var grunden till att hon utvecklat dom egenskaperna har jag inte tid att gå in på nu

https://www.psykologiguiden.se/rad-o...gar/narcissism
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-25 kl. 22:25.
Citera
2020-02-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pasquinel
Aktbilagorna som har sekretess - finns det någon notering om vad dessa avhandlar?

Ev. förhör med minderåriga + teknisk bevisning från minderåriga (media som bilder, chattar, osv) och obduktionsprotokoll).
Citera
2020-02-25, 22:23
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beh.ass.
Ev. förhör med minderåriga + teknisk bevisning från minderåriga (media som bilder, chattar, osv) och obduktionsprotokoll).

Samt förhör med präst/diakon. Det förhöret är sekretessbelagt enligt lag.
Citera
2020-02-25, 22:23
Medlem
Lillarumys avatar
Apropå att SD, HD och JG alla hade/ har konton här i tråden, har det kommit fram under vilka alias de skrev?
Enligt Fup var Hanna citronblomma och vad denne skrev är ju ungefär vad man kunde förvänta sig.
JG var tydligen orolig enligt fup att hans deltagande här på fb skulle avslöjas.
SD läste allt, för att sedan hävda att han inte gjorde det inför "vänner".
Citera
2020-02-25, 22:25
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zymbal
Var det inte på morgonen (typ runt 05:31) som någon loggat in på Lws mail? Jag tror att OM han varit på plats hos LW så är det långt senare, efter noggrann dusch & klädbyte isåfall. När adrenalinet lagt sig och han börjat tänka igenom risker (typ, borde radera i mailen osv).

Ja vem vet med den mannen, helt enig.

Nu börjar så mycket information snurra runt i huvudet och plötsligt minns jag inte längre varifrån informationen om inloggningen kommer från. Nedan skriver Panzer att tiden var 05.23.

Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
05.23 loggar någon in på hennes mail.

Observationen av en man med en påse ska ha varit så tidigt som 02.10, vilket gör att tidpunkterna blir väl spridda.

"Men istället kommer det vid 02.10-tiden larm om att en mörkklädd man ska gå längs med motorvägen ungefär vid Eurostop. Han ska bära en påse i handen. Enligt larmoperatören ska det handla om flera olika larm som alla vittnar om samma sak."

https://www.na.se/artikel/hjarstamor...-hjartskarande

Jag tänker ändå att SD velat springa runt så lite som möjligt, bara för att göra sig av med saker som kan lämna spår i så fall.
Citera
2020-02-25, 22:28
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Apropå att SD, HD och JG alla hade/ har konton här i tråden, har det kommit fram under vilka alias de skrev?
Enligt Fup var Hanna citronblomma och vad denne skrev är ju ungefär vad man kunde förvänta sig.
JG var tydligen orolig enligt fup att hans deltagande här på fb skulle avslöjas.
Då du ljugit tråden igenom att det var SD som jagat LW undrar jag pm du läst LW,s flera tusen stalkingsidor med tjat om hur mycket hon älskade SD?
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-25 kl. 22:32.
Citera
2020-02-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Samt förhör med präst/diakon. Det förhöret är sekretessbelagt enligt lag.
Har de förhört en präst? Varför?
Citera
2020-02-25, 22:34
Medlem
Citat:

Blir det inte lite 1.06 att luska efter detta?
Citera
2020-02-25, 22:34
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Har de förhört en präst? Varför?
Skenheliga LW var pastor och vigde objektet för sina sexbegär.
Citera
2020-02-25, 22:35
Medlem
D.Brents avatar
Citat:

I fup:en nämns nicket i förhöret med JG
Citera
2020-02-25, 22:36
Medlem
notknapparens avatar
Den här artikeln från NA har jag missat, men säkert inte ni andra:

"– Åklagaren har åberopat viss bevisning som kan styrka när mordet ägde rum och då åberopar vi annan bevisning eftersom vi menar att det inte med säkerhet går att fastställa när det hände, säger Ingvar Backman och fortsätter:

– Och vad händer om man flyttar tidpunkten ett par timmar? Vad innebär det för vad folk gjorde och inte gjorde om man inte vet den exakta tidpunkten?

Ytterligare en person som träffade den mordmisstänkte 45-åringen den 14 maj ska höras. Enligt försvaret är 45-åringens agerande vid det mötet ett bevis för att han inte kan ha utfört ett mord samma natt.
"

[...]
"– Det kommer att bli ganska mycket resonemang om teknisk bevisning och vilken osäkerhet den har. Där har vi en hel del som vi vill belysa, säger Ingvar Backman."

https://www.na.se/artikel/har-ar-for...-nar-det-hande

Ja, det var just det jag var orolig för tidigare och som jag trodde att Åklagaren nu hade säkrat med googletimefilmningen.

HD ska förhöras av försvaret hela 1,5 timmar. Det i jämförelse med åklagarens futtiga 15 minuter.

Lite oroligt känns det allt.
Citera
2020-02-25, 22:36
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nu börjar så mycket information snurra runt i huvudet och plötsligt minns jag inte längre varifrån informationen om inloggningen kommer från. Nedan skriver Panzer att tiden var 05.23.
/ ../

Uppgift om inloggning 5.23 finns bland annat i stämningsansökan

Citat:
Avrapporterings-PM från Eric Wikberg (huvudprotokoll sid 8-9) utvisande att de två datorer som fanns placerade på köksbordet hos Lena Wesström den 15 maj 2018 kräver kod för inloggning till styrkande av att den som loggat in fysiskt eller på distans på Lena Wesström mail kl 05.23 på natten den 15 maj 2018 måste ha haft tillgång till hennes lösenord/kod.

PM samt undersökningsprotokoll (protokollbilaga IT-protokoll Lena Wesström, del 1, sid 280, sid 290 och sid 1230) gällande inloggningen kl 05.23 den 15 maj 2018 till styrkande av att någon med kännedom om Lena Wesströms lösenord loggat in i Lena Wesströms mail efter hennes död.

Jag vet inte om man med säkerhet kunnat fastställa vem som loggat in? Finns mer i de där IT-protokollen som nämns antar jag, som jag inte har laddat ner.

Edit: Eller det kanske jag har men har inte tillgång till dem för tillfället.
Senast redigerad av MrBarnaby 2020-02-25 kl. 22:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in