Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Du började spåna om polisbil 15:20 för två dagar sen och säger då att mördaren skulle kunna ligga gömd i bagagen. Du lyfter detta som en snilleblixt.
Två dagar senare har du inte bara grävt upp ett vittne, du har TVÅ.
Men du kan ha rätt, om mördaren öppnade bagagen själv och hoppade in när polisen stannar och säger åt honom hoppa in. Smart av poliserna.
Det är inte JAG som har två nya vittnen. De har funnits där hela tiden. KP vet exakt vilket ett av dem är men inte ens han, vad jag vet, har velat höra vederbörande. Du kan gå och fråga denne själv. Var bara hövlig när du ringer på.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrBiggus
Jag tycker som du här. En teori som mycket väl kan stämma. Vädrade den själv för 7 år sedan, efter att ha läst tråden sedan 2010 och dessutom gjort viss egen efterforskning. Blev tom hotad och avstängd från forumet i 6 månader efter att ha exponerat en möjlig ”Grand man”
Bra att du då också vet. Jag är rätt så säker att det finns fler som kommit till samma slutsats. Sen finns det dock tusentals skribenter som är så insnöade i sina egna uppfattningar att fakta helt enkelt försvinner ut i intet här i tråden. Bruset vinner och kommer med största sannolikhet att vinna för alltid.