2020-02-25, 18:51
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
TV4 hade specialbeställt en semla med vaniljkräm till Lisa Engh, 36.
Ändå råkade hon få i sig en semla med mandelmassa.
Nu vårdas hon av produktionen.
Lite overkill

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/e844Va/lisa-vardas-av-produktionen-efter-mandeltabben

wow tidningarna skriver iallafall om saker som händer vilket är bra.

sist så skrev bara aftonbladet om "våltäkten".
2020-02-25, 18:52
Medlem
Jagtardindotters avatar
patzy är vaken ju han låssas sova
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Patzy sover också där men han tror att han tillhör det rosa rummet.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
och om Jassa får 70% undra vad sami får, 99%

frågan är väl hur många av dem 70% som var sami/glasman fans skulle tippa på att jasmine själv skulle nå typ 35-40

förra veckan mot sami fick hon tex bara 35&
2020-02-25, 18:53
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Kollade aldrig den säsongen, bara nån avsugning på nån porrsajt från BB 2015
Anledningen till varför jag tittar lite nu är för jag har C-more fram till sommaren.

man ser ju på trycket på tråden hur populära denna tråden har typ 3x mycket inlägg än bb2015. xD
2020-02-25, 18:54
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
frågan är väl hur många av dem 70% som var sami/glasman fans skulle tippa på att jasmine själv skulle nå typ 35-40

förra veckan mot sami fick hon tex bara 35&

är ju en helt annan sak om man röstar kvar en person eller inte.

Anty exempelvis skulle skadas av en sådan omröstning men skulle vunnit på en omröstning att rösta kvar någon av 3 personer.
2020-02-25, 18:56
Medlem
PyjamasXLs avatar
Haha, Pätsy ser för rolig ut
2020-02-25, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Varför är just köttet extra haram, kan man undra... Islam handlar ju om en sammanhållen familj, så homoerotik borde egentligen vara värre? Eller var det ok? Kommer Mergim få problem hemma nu, efter att ha sugit på gelatin och hånglat med män?

Det är det jag inte fattar, varför griskött är mer fel än alkohol, droger, utomäktenskapsknull osv. Det enda jag får höra från min släkt är ”För att det är smutsigt!” och det går typ inte att argumentera emot så tjocka skallar så jag har bara gått därifrån. Om jag inte får stryk, så klart. Då håller jag käften ett tag Kanske samma med honom, vad vet jag. Var kommer han ifrån ursprungligen? Typ Albanien eller nåt? Han verkar ha samma ”mentalitet” som många östeuropeiska muslimer. Typ min familj.
2020-02-25, 18:58
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
är ju en helt annan sak om man röstar kvar en person eller inte.

Anty exempelvis skulle skadas av en sådan omröstning men skulle vunnit på en omröstning att rösta kvar någon av 3 personer.
Anty ska ut. inte en jävla röst ska hon ha
2020-02-25, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
man ser ju på trycket på tråden hur populära denna tråden har typ 3x mycket inlägg än bb2015. xD

Flashback var nog inte lika mainstream samt dom flesta har tillgång till dessa streamingtjänster numera. Och när man läser diskussionerna här så märker man ju att kravbilden av vad folk vill se har sjunkit betänkligt jämfört med tidigare år. Att följa "dramat" mellan Sami och Jasse verkar vara det mest intressanta som händer...

Minns hur irriterade folk var över dessa kärlekspar tidigare säsonger, nu uppmuntras det eftersom det är enda chansen till att det kommer liggas i huset. Det var en självklarhet tidigare säsonger (möjligtvis ett undantag för 2015?)

Alkoholmängden måste ju vara rekordlåg denna säsong, t.e.x. Man trodde den politiska korrektheten peakade runt 2015 men i Sthlm verkar det vara status quo när man ser hur produktionen agerar.
Senast redigerad av Kiplagat 2020-02-25 kl. 19:19.
2020-02-25, 19:01
Medlem
[quote=herpesvårta|70417567]
Citat:
Ursprungligen postat av kapuchina
Jag har inte live-grejen, har inte hunnit se alla tv-avsnitt och har tyvärr inte möjlighet att läsa igenom hela tråden även om jag har blivit lite mer intresserad de senaste dagarna

Om någon skulle kunna vara snäll och förklara för mig:
Vilka är ”team rainbow”?
Vilka är sovrum 1 och vilka är sovrum 2?
Vilka är ”gula” respektive ”rosa”?

Av det jag har sett så gillar jag Sami mest av alla. Fast jag tycker många känns som ”sköna personer” så är nog han den som är mest underhållande och ”äkta” typ, haha.
Rainbow kallas sig Glasman, Sami, Jasmine och Julia, det gula rummet, rum1. Patzy sover också där men han tror att han tillhör det rosa rummet.

Rum två, rosa rummet består av resten, Anty, Mergim, Amilia, Alex, Lisa, Lennie och nu den nya Vicky.

Martin håller sig lite svävande mellan båda rummen.

Tack! I så fall gillar jag nog Rainbow mest
2020-02-25, 19:02
Medlem
bra man united tugg mellan alex och glasman

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in