Citat:
Ursprungligen postat av
Jagtardindotter
intressant är lite nyfiken på varför du börjat gilla henne mer o mer. tycker hon har varit ganska lik hur hon var i början
sedan börjat gilla alla mer o mer, är det mer att dom kommit varandra nära eller hur dom interagerar eller nåt annat?
det var mkt censur inatt tyvärr men det var en bra dag igår åtminstone
Jag kan vara så. Ogillar någon först men sedan växer det fram något annat ju mer jag ser personen eller umgås med den.
Jag är en person som är snabb på att döma någon men brukar ha det för mig själv och ger den en chans. Funkar inte det undviker jag den.
Jag tycker att Amilia blivit mer rolig att se på. Kan inte med hennes babblande men har tänkt på det och kommit fram till att jag är en blandning utav Julia och Amilia. Babblar som fan och är ibland lika galen som Julia.
Igår kväll såg jag Anty och Amilia visade sin sårbarhet osv. Deras image släppte. Fulla i och för sig men ändå.
De enda jag just nu inte gillar riktigt är Lenny, Mergim och Martin. Kan inte med deras personligheter.
Jag tycker att alla mer och mer börjar inta sina roller i huset. Roligt när någon ny kliver in och förändrar någons roll. Den nya tjejen tycker jag att ha påverkat Anty tex.
Alla konstellationer kommer förmodligen att förändras ju mer tiden går.