2020-02-25, 17:02
Medlem
herpesvårtas avatar
Det är 13 deltagare och 5 kameror, men satsa allt på Anty, absolut.
2020-02-25, 17:03
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon och Patzy borde starta egen klinik. Patzy när Mergim slagit i huvudet och fick ont i huvudet "Du har fått en kraftig huvudvärk"
Haha, måste kännas tryggt för de övriga i huset att ha såna ess till hands om hälsan skulle svikta.
2020-02-25, 17:04
Medlem
Pengabingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Alex börjar bli jobbig. Börjar han visa sitt rätta jag nu mån tro? Han studsar runt som en j-vla pajas just nu och påstår att han inte fått mackor med pålägg som dem andra lr fått äta gott som han uttrycker sig.

It's the N way
Senast redigerad av Pengabingen 2020-02-25 kl. 17:29.
2020-02-25, 17:06
Medlem
Amilia, en av bb historiens mest hatade deltagare? Fyfan, så äcklig manipulativ människa.
2020-02-25, 17:06
Avstängd
Man ser verkligen att dom inte har något att göra, BB får steppa upp sitt game och ha riktiga tävlingar, detta håller inte. in med freeze o elchocker
2020-02-25, 17:07
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det är 13 deltagare och 5 kameror, men satsa allt på Anty, absolut.

Precis. Fy fan... nästan bara Anty som har visats sedan jag kom hem...
och jag som hade längtat efter att slå på liven.
2020-02-25, 17:07
Medlem
Hur lång tid tar det att ringa bageriet och fråga om semmeljäveln? Vill höra BB säga till Lisa att det inte var mandel i helst.

Edit: såg nu att bageriet gjort fel
2020-02-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Amilia, en av bb historiens mest hatade deltagare? Fyfan, så äcklig manipulativ människa.
Lackar fortfarande för hon och Sami kom överens om paus fram till kl 18 men ändå sprang hon in när signalen lät
Hon MÅSTE UT!
2020-02-25, 17:10
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Gärna en liten brief från någon.

Hur går denna tävling till? Dom skall staka så långt som möjligt under en viss tid? Vem leder? Är det bara sami och amilia som tävlar?
Förstår heller inte. Har inte kollat live mycket idag.Har heller Inte orkat bläddra här i tråden idag.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Man ser verkligen att dom inte har något att göra, BB får steppa upp sitt game och ha riktiga tävlingar, detta håller inte. in med freeze o elchocker
Känns som deltagarna i år är ovanligt veka, de gnäller för att mjölken är slut, säger att de kommer bli arga om de blir väckta mitt i natten, vissa har nämnt att de kommer vägra att göra vissa utmaningar som BB haft förut.

Ett stort gäng bortskämda gnällspikar i år helt enkel!
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hur lång tid tar det att ringa bageriet och fråga om semmeljäveln? Vill höra BB säga till Lisa att det inte var mandel i helst.

Det var garanterat ingen mandel i semlan däremot vill Lisa ha uppmärksamhet. Ge henne en ny med riktig jävla mandelmassa så får vi se om hon ens är allergisk.
2020-02-25, 17:11
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja det är ett förbannat tjat om fett men det är som det är. Den som vill prata fett får väl göra det då.
Livet är så. Vi retar oss på olika saker. En del kan vara tyst och en del inte och en del ser andra detaljer någon annan inte ser. Gäller både positiva och negativa saker.
Jag ser Amilia mest utav allt och har börjat gilla henne mer och mer. Hon är en babbelfia men det är jag också.
Börjat gilla alla mer och mer och börjar känna att de kompletterar varandra förbannat bra.
Har till och med märkt att det blivit mindre censur. Kan ha fel eftersom jag inte kunnat se live så mycket idag.Hinner väl ändras så att jag blir frustrerad igen. Skärper c more sig tar jag tillbaka det
Hänger inte alls med i Samis och Amilias tävling.
Skall de köra samma sträcka som Wasaloppet och den som kommer först vinner. De har ju hållit på länge och kämpat ser det ut som.
Förstår inte riktigt eftersom jag missat mycket.

intressant är lite nyfiken på varför du börjat gilla henne mer o mer. tycker hon har varit ganska lik hur hon var i början
sedan börjat gilla alla mer o mer, är det mer att dom kommit varandra nära eller hur dom interagerar eller nåt annat?

det var mkt censur inatt tyvärr men det var en bra dag igår åtminstone

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in