2020-02-25, 16:56
Medlem
Jag förväntar mig att nästa tävling börjar när amilia sitter på toaletten. Nån rättvisa ska det va.
2020-02-25, 16:57
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Han har ju varit med innan, jävligt skön snubbe. Men det står inte att han ska in.

Harmyntet/krullhårig som vifta med sin balle? Samma år som Rodney?
Medlem
herpesvårtas avatar
Nämen hoppsan tänker Amilia på tittarna och tittarvärdet? Det är ju ett av deras starkaste argument gentemot rainbow, att de gör allt för tittarna.

Nummer 369 i av raden av bs?
Medlem
Lunatics avatar
Gissar att det va Mandel i Lisas för Patsy va säker. Han vet
Lisa har förmodligen inte nötallergi. hon hade fått spruta isåfall. inte tablett som tar ett tag.
Allergi chocken kommer ganska snabbt. Borde märkts mer.
Medlem
Pågår denna tävling dygnet runt/även på natten?
2020-02-25, 16:58
Medlem
Zingo2s avatar
Amilia ser trött ut😀😀😀😀😀😀😀
2020-02-25, 16:58
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Kanske 63 kg efter lunchen , tycker bara ni är jävligt tjatiga om det o elaka som fan
Ja det är ett förbannat tjat om fett men det är som det är. Den som vill prata fett får väl göra det då.
Livet är så. Vi retar oss på olika saker. En del kan vara tyst och en del inte och en del ser andra detaljer någon annan inte ser. Gäller både positiva och negativa saker.
Jag ser Amilia mest utav allt och har börjat gilla henne mer och mer. Hon är en babbelfia men det är jag också.
Börjat gilla alla mer och mer och börjar känna att de kompletterar varandra förbannat bra.
Har till och med märkt att det blivit mindre censur. Kan ha fel eftersom jag inte kunnat se live så mycket idag.Hinner väl ändras så att jag blir frustrerad igen. Skärper c more sig tar jag tillbaka det
Hänger inte alls med i Samis och Amilias tävling.
Skall de köra samma sträcka som Wasaloppet och den som kommer först vinner. De har ju hållit på länge och kämpat ser det ut som.
Förstår inte riktigt eftersom jag missat mycket.
2020-02-25, 16:59
Medlem
Lord2Moynes avatar
Skrattretande att höra överläkaren och dietisten Amilia raljera över insulinkänningar och att insulinet kommer ut i magen, hahahaha. Är ingen expert på området men är i alla fall 100 % säker på att det är rent skitsnack.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruk
Jag förväntar mig att nästa tävling börjar när amilia sitter på toaletten. Nån rättvisa ska det va.
Helevete vad skrik och panik det hade varit på produktionen då, satan i gatan.
Medlem
quqs avatar
Gärna en liten brief från någon.

Hur går denna tävling till? Dom skall staka så långt som möjligt under en viss tid? Vem leder? Är det bara sami och amilia som tävlar?
2020-02-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Skrattretande att höra överläkaren och dietisten Amilia raljera över insulinkänningar och att insulinet kommer ut i magen, hahahaha. Är ingen expert på området men är i alla fall 100 % säker på att det är rent skitsnack.

Hon och Patzy borde starta egen klinik. Patzy när Mergim slagit i huvudet och fick ont i huvudet "Du har fått en kraftig huvudvärk"
2020-02-25, 17:01
Medlem
Zingo2s avatar
Anty gör pasta åt Amilia, men hon tycker inte det är nån näring i det.
Lisa vill skrämma nya tjejen och Anty och Mergin är med på det. Vilka typer!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in