Får vi rösta likadant imorgon (och amilia förlorar idag). Så borde vi rösta Glasman mot amilia för enkel vinst och en knäckt amilia.
På torsdag Julia mot amilia. Fredag Martin mot amilia.
Sa någon till Amilia att dra korta drag? Måste vara så mycket bättre att dra långa.
Vi måste rösta ut elefanten i rummet när chansen ges.
aa hon ska ut. sen om det blir nästa vecka eller om 3v gör inget för mig.
Hon biter sig skjälv i magen när hon tisslar och tasslar med alla. till slut kommer ingen orka med henne.
Får vi rösta likadant imorgon (och amilia förlorar idag). Så borde vi rösta Glasman mot amilia för enkel vinst och en knäckt amilia.
Hahahaha lätt! Undrar om hon fortfarande tror att hon blir vald för att vi vill ge henne immunitet då troligen.
Sami är en sådan champ alltså! Hoppas han inte ger upp fan!
Amilia har en fördel och det är att hon har en uns av grundfysik kvar, det märktes under stegräkningen, och hon är envis som satan. Tror Anty hade presterat betydligt sämre och hade varit en bättre kandidat och därmed en solklar förlorare mot Sami.
Julia var en otrolig peppmaskin!
Var trevligt att se Vicky och Patzy mer neutral under tävlingen. Och Patzy hjälpte Sami med ny jacka sen också, det kan jag tänka mig att trollgruppen noterar.
Vad säger rum2? Orkar inte kika in där för jag pallar inte gnället om att Sami borde diskas för att han tappade mössan. K r ä k
nej blir nog lagtävling imorgon vinnaren i denna tävling slipper nog (då det är 13 deltagare) och få välja lag + immuniteten