Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Ja ”100%” Anty gör ju det med meningen! Hon vill han ska vara svartsjuk. Men ju mer man ser på dem sp tycker jag hon är alldeles för otrevlig och bitchig jämfört med Alex. Hon hade kört rakt över honom, han hade fan huvudvärk igår så mycket hon anklagar och snackar skit mot honom som när hon var arg. Men jag tror de pussades i hans säng, kameran visade inte men hörde smackljud när hon satt i hans säng. Sen hoppde hon in och hade trekant med Lergim (det är inget där alls, Mergim är inte straight för fem öre och Mergim använder Anty för att få tittarna till att tro han är straight och hon använder honom för att fucka med Alex. Det är ingen triangeldrama där alls för en av personerna är gay.

Alex pallade inte med henne märktes det. Får vi se vad som händer idag.
Hahahaha ni är sjuka som är 100% säker på att Bögrim är Bög. Hoppas, jag märker också drag. Nått är faktiskt skumt med att han säger att han var "mobbad" men aldrig säger varför, jag förespråkar inte mobbning oavsett om man är gay eller inte men det kan vara en anledning.
Alex måste börja lugna sig lite, igår ledsna jag rejält på hur han fortsatte gå på henne även fast hon betedde sig som ett äckel. Hon neka inte ens allt Mergim sa i sängen.