2020-02-25, 10:38
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
patzy: fan jag är grym skidåkare synd det inte var mig jag hade vunnit lätt
Han tror att han är grym på allt.
Tycker han är grym om han håller käft och stoppar sin kuk i mixern
Medlem
Klantigt att rösta på Amilia om man vill ha ut henne...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
För dom vill ha henne kvar , hon är sjukt stark i psyket
Sjukt stark? Låg ju och grät och tyckte synd om sig själv halva dagen igår.
2020-02-25, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja ”100%” Anty gör ju det med meningen! Hon vill han ska vara svartsjuk. Men ju mer man ser på dem sp tycker jag hon är alldeles för otrevlig och bitchig jämfört med Alex. Hon hade kört rakt över honom, han hade fan huvudvärk igår så mycket hon anklagar och snackar skit mot honom som när hon var arg. Men jag tror de pussades i hans säng, kameran visade inte men hörde smackljud när hon satt i hans säng. Sen hoppde hon in och hade trekant med Lergim (det är inget där alls, Mergim är inte straight för fem öre och Mergim använder Anty för att få tittarna till att tro han är straight och hon använder honom för att fucka med Alex. Det är ingen triangeldrama där alls för en av personerna är gay. Alex pallade inte med henne märktes det. Får vi se vad som händer idag.

Hahahaha ni är sjuka som är 100% säker på att Bögrim är Bög. Hoppas, jag märker också drag. Nått är faktiskt skumt med att han säger att han var "mobbad" men aldrig säger varför, jag förespråkar inte mobbning oavsett om man är gay eller inte men det kan vara en anledning.

Alex måste börja lugna sig lite, igår ledsna jag rejält på hur han fortsatte gå på henne även fast hon betedde sig som ett äckel. Hon neka inte ens allt Mergim sa i sängen.
2020-02-25, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Folk är så fruktansvärt tröga.
2020-02-25, 10:40
Medlem
Sådär ja

Nu fick Jasmine stanna kvar och mission completed med martin tillbaka nu hos sektledaren Glasman.

Hon spelade er här på flashback och tittarna.

2020-02-25, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

amilia är inget hot mot sami om dem skulle sitta i en nominering så hon kan vara kvar längre
2020-02-25, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Folk är så fruktansvärt tröga.

Ni är väldigt snabba på att klassa henne som vinnare. Snart står ni där med lång näsa och trollöron.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sitta mot Amilia så vet man att det är Amilia som åker. Hon ska ut snarast möjligt. men hon är inte ett stort hot.
Precis. Det gör ju ingenting om hon blir kvar lite till, även om jag längtar.
Medlem
Bumblebeebees avatar
Somnade vid 01.30 igår och vaknade nyss. Nåt anmärkningsvärt som hände medan jag varit borta?
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror sami kan mata på ganska bra under en kortare period så bara hoppas varje gång inte är så lång

Hoppas. Hans odds höjdes drastiskt när han nyss frågade vad som är triceps och vad som är biceps. <3
2020-02-25, 10:42
Medlem
Lunatics avatar
Kiss i poolen är inget ovanligt.
Tänk er hur många gånger vattnet sköljs i Rövklykan, som att spola med en bide i röven och skölja ansiktet i vattnet sen. =).
i en vanlig liten pool är det flera flera liter kiss.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in