Citat:
Ursprungligen postat av
xebbish
Håller med dig delvis. Hon uttalade sig som att det var ömsesidigt fast ändå satt och log hela samtalet, för att sen gå och fortsätta psyka Alex genom att mitt framför hans ögon hålla om Mergim.
Jag tror hon inte känner ett SKIT för Mergim, förutom syskon så klart, men hon uttnyttjar det mer och mer för o göra Alex lack. Finns oerhört många tjejer som gillar sånt, killar också givetvis.
Ja ”100%” Anty gör ju det med meningen! Hon vill han ska vara svartsjuk. Men ju mer man ser på dem sp tycker jag hon är alldeles för otrevlig och bitchig jämfört med Alex. Hon hade kört rakt över honom, han hade fan huvudvärk igår så mycket hon anklagar och snackar skit mot honom som när hon var arg. Men jag tror de pussades i hans säng, kameran visade inte men hörde smackljud när hon satt i hans säng. Sen hoppde hon in och hade trekant med Lergim (det är inget där alls, Mergim är inte straight för fem öre och Mergim använder Anty för att få tittarna till att tro han är straight och hon använder honom för att fucka med Alex. Det är ingen triangeldrama där alls för en av personerna är gay.

Alex pallade inte med henne märktes det. Får vi se vad som händer idag.