Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
SD är verkligen rutten, och JG följer honom som en hundvalp...
Kan HD verkligen fortsätta att vara lojal med SD efter detta?
Det ska bli mycket intressant att se vad JG och HD har att förtälja under rättegången.
Läser just nu förhör med H*anna 29 maj-18:
(min fetning)
"F: Vad gjorde han innan det då? Om nu ....klockan 9 prataru om att han skulle på gym..va gör han innan det då?
V: Ja det ve..typ var ju en timma där mellan jobbet o...när han skrev att han var på jobbet fortfarande..va han gör där emellan..vet inte jag. Jag vet inte exakt hela tiden va han gör..
F: Äre nånting ni har pratat om?
V:Näe..
F: Ni har inte pratat om det?
V: Näe..jag har sagt till honom att jag vill veta så lite som möjligt.
F: Va saru..du har sagt att..
V: Nej men asså.. Jag vill inte att vi pratar om det här liksom o spekulerar ihop eller gör nånting sånt för jag har sagt att nej men jag vill inte veta.. eh.. jag vill inte veta vad du tänker om det här.. eh.. det är lka bra liksom att vi håller det var för sig.. du får tänka de du tänker o jag tänker de jag tänker, det här vill jag inte dela.
Det är konstigt att hon tänker så. På något sätt tyder det på att hon ändå kan ha tankar om att han har med det hela att göra?
Tänk själva.
Om du var i HDs kläder, skulle du inte fråga S*tefan rent ut, vilja veta var har han varit, varenda minut? Och om du skulle tro att han är oskyldig så borde du tänka på hur hans alibi ser ut, vem som kan ha gjort det, vad som har hänt borde ju vara den stora frågan att diskutera med SD. Han är ju misstänkt och konsekvenserna är ju enorma, för hela familjen.
Allt är som en stor trollverkstad.