2020-02-25, 09:22
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
SD är verkligen rutten, och JG följer honom som en hundvalp...
Kan HD verkligen fortsätta att vara lojal med SD efter detta?
LW var enligt sina egna, HD,s och SD,s ord en sjuk människa som var symbiotiskt besatt av att vinna SD.

Hennes sjukdom var enligt LW,s egna ord att hon blev slagen, var utan mat och lämnades ensam utan dom ovärderliga första 17 månaderna av ett barns liv. LW bar en central smärta i att bli avvisad och det var orsakaken till den phjälåligt sjukliga bindningen till SD

Det om att hon blivit slagen som barn har jag anfört vid flera tillfällen då det framkom att hon själv är anmäld för att ha slagit sina barn av både UW äldsta sonen. Källa är sonen själv. Att slå sina barn kräver att man har försetts med våld i sin egen verktygslåda. Det bekräftade LW att hon hade.

Du liksom flera med dig bör fundera på vad era begär att hålla fast vid en falsk bild av LW beror på.
Citera
2020-02-25, 09:24
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
VILKET JÄVLA SNÖMOS, har svårt att se att den mannen skulle vara så duktig på att hantera språk, han kan ju fan knappt få fram en hel mening...

Sätt dit honom för
• Underlåtenhet att avslöja brott (undanhållit information i förhör om SD o HD)
• Uppsåtligt försvårande av utredning
• Skyddande av brottsling.

Jag säger det igen JERRY GRAY är en jävla pajas. En nyttig idiot. En ”manshora”.

Nu är det inte bara Jerry”som är i chock”
Nu vet hela Örebro (och universitet) att han sitter och förvårar en mordutredning bl.a för att han vill dölja att han PORRSURFAT
Jerry Gray visar även vilka fina damer han har som kunder inför Stefan Davidsson.. tragisk.
Ingen vanlig krämbulle det där
Citera
2020-02-25, 09:24
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Instämmer i applåderna för alla inblandade.
Jag önskar dock inte själv någon gång hamna i de här trådarna. Tar hellre Corona.
Ser fram emot en bra rättegång och dom. Tror ni att åklagaren åtalar fler efter det här?

Om SD döms kan nog både HD och JG åtalas för skyddande av brottsling.
Min spekulation.
Citera
2020-02-25, 09:25
Medlem
Citat:
VILKET JÄVLA SNÖMOS, har svårt att se att den mannen skulle vara så duktig på att hantera språk, han kan ju fan knappt få fram en hel mening...

Sätt dit honom för

Jag säger det igen JERRY GRAY är en jävla pajas. En nyttig idiot. En ”manshora”.

Nu vet hela Örebro (och universitet) att han sitter och förvårar en mordutredning bl.a för att han vill dölja att han PORRSURFAT
Bland det som raderats av JG kanske det finns hotelser mot div trådskrivare.

Ps Saknar en detektiv i tråden nu som har långsemester. Ds
Citera
2020-02-25, 09:25
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zache
Hej, oj, vänta lite med det där. Jag håller på och laddar upp nya filer. Jag postar om samma inlägg igen strax, minus lite onödig text...
Snälla ni kan ni presentera det så att det går att kopiera valda stycken till tråden?
Citera
2020-02-25, 09:27
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:

Sätt dit honom för

Det kan vara en lögn.
Det är bättre att porrsurfa än att hjälpa till att skydda en brottsling, vilken kanske var vad han gjorde.
Citera
2020-02-25, 09:28
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Tänk hur en psykopat agerar.
Allt som kommer i en sådan persons väg kommer att bli exploaterad, manipulerad, använd, känslomässigt förvirrad...

Förödelse för alla.

Citerar lite ur artikeln:

"Mitt under polisförhöret i utredningen om Hjärstamordet går den misstänktes bäste vän ut och raderar meddelanden. Meddelanden finns i en speciell app, Telegram, som han laddat ner på uppdrag av 45-åringen.
– Du tycker inte det här är anmärkningsvärt, säger polisen i ett av de många förhören med bästa vännen.
"

[...]

"Den 26 juni 2018, drygt en månad efter mordet, skaffar vännen den ryska appen Telegram som bland annat har kritiserats för att användas av IS-anhängare. Meddelandena är krypterade och svåra att återskapa. Enligt vännen är det 45-åringen som ber honom att ladda ner Telegram och anledningen är att ”polisen inte har att göra med vad de skriver eller säger till varandra”. De båda vännerna har diskuterat att de eventuellt kan vara avlyssnade."

[...]

"Under ett av polisförhören tar bästa vännen bort saker som han och 45-åringen skrivit till varandra.

– Vi ser att det har raderats i konversationen, säger förhörsledaren. När gjorde du det?

– Eh… i pausen. När jag gick på toaletten, svarar vännen.

– Varför?

– För att jag pratade om pinsamheter… de fanns i chattkonversationen i Telegram… i min mobil.

– Förstår du allvaret i när vi upptäcker att du varit inne och raderat under tiden som vi har ett förhör med dig, säger förhörsledaren.
"

[...]

"Vännen erkänner att det är konversationen med den misstänkte 45-åringen som tagits bort men han menar att de bara diskuterat allmänna, vardagliga saker, inget som har med mordet att göra."

"– Jag vill bara skicka med det, säger förhörsledaren, att det finns en brottsrubricering som heter skyddande av brottsling.

– Jag har inte skyddat någon brottsling, svarar vännen.
"

https://www.na.se/artikel/hjarstamordet-vittne-raderade-meddelanden-fran-45-aringen-i-krypterad-app-mitt-under-polisforhoret-f orstar-du-allvaret

Han är tamef@jfan dummare än jag trodde...den gamle porrsurfaren.

Och sin allra största offerkofta har han tagit på sej.

Han har helt uppenbart gjort sig skyldig till ett eller flera av dessa: Underlåtenhet att avslöja brott, Uppsåtligt försvårande av utredning, Skyddande av brottsling.

Men N köpte inte hans sliskiga kontaktförsök utan gav honom svar på tal.👍🏻

Sitt inte och snacka skit till mig.
Du bidrog inte till hennes välmående.
Du valde en otrogen fucking manshoras sida istället för den person
som mådde dåligt och behövde en vän hon LITADE på.
Kom inte tillbaka nu när hon är död för att försöka visa sorg.
Du skriver för din skull inte våran.
Spott i ansiktet är vad du egentligen förtjänar.
Hej

https://forumbilder.com/i/roaW
Citera
2020-02-25, 09:28
Medlem
Aktbilagorna som har sekretess - finns det någon notering om vad dessa avhandlar?
Citera
2020-02-25, 09:29
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det är anmärkningsvärt att SD ber JG installera Telegram, som är krypterad och som raderas och svårt att återskapa. SD har ju pratat med JG om hur man kan undgå att bli avlyssnad.

Ligger efter i all läsning, men läste lite förhör med H*anna i går.

Och ser där att förhörledarna säger till H*anna under förhöret i augusti- 19 att JG och SD har sagt polisen borde kolla HDs hus. 😪

Det var som jag spekulerade om. Att SD skulle peka ut HD.

Är inte färdig med förhören ännu som Puttenot lagt ut, men det blir bara värre och värre...

Tar det inte slut snart?

Där ser man hur lojala dessa varit mot varandra.
Med såna vänner behöver man inga ovänner.
Jag vill t@mejfan spy.
Citera
2020-02-25, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Snälla ni kan ni presentera det så att det går att kopiera valda stycken till tråden?

Det går alldeles utmärkt redan nu, eller har du stött på patrull?
Citera
2020-02-25, 09:30
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
SD är verkligen rutten, och JG följer honom som en hundvalp...
Kan HD verkligen fortsätta att vara lojal med SD efter detta?

Det ska bli mycket intressant att se vad JG och HD har att förtälja under rättegången.

Läser just nu förhör med H*anna 29 maj-18:
(min fetning)

"F: Vad gjorde han innan det då? Om nu ....klockan 9 prataru om att han skulle på gym..va gör han innan det då?

V: Ja det ve..typ var ju en timma där mellan jobbet o...när han skrev att han var på jobbet fortfarande..va han gör där emellan..vet inte jag. Jag vet inte exakt hela tiden va han gör..

F: Äre nånting ni har pratat om?

V:Näe..

F: Ni har inte pratat om det?

V: Näe..jag har sagt till honom att jag vill veta så lite som möjligt.

F: Va saru..du har sagt att..

V: Nej men asså.. Jag vill inte att vi pratar om det här liksom o spekulerar ihop eller gör nånting sånt för jag har sagt att nej men jag vill inte veta.. eh.. jag vill inte veta vad du tänker om det här.. eh.. det är lka bra liksom att vi håller det var för sig.. du får tänka de du tänker o jag tänker de jag tänker, det här vill jag inte dela.

Det är konstigt att hon tänker så. På något sätt tyder det på att hon ändå kan ha tankar om att han har med det hela att göra?

Tänk själva.

Om du var i HDs kläder, skulle du inte fråga S*tefan rent ut, vilja veta var har han varit, varenda minut? Och om du skulle tro att han är oskyldig så borde du tänka på hur hans alibi ser ut, vem som kan ha gjort det, vad som har hänt borde ju vara den stora frågan att diskutera med SD. Han är ju misstänkt och konsekvenserna är ju enorma, för hela familjen.

Allt är som en stor trollverkstad.
Citera
2020-02-25, 09:31
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonada
På gång!
Du datasnille. Går det att lägga upp andra delen av FUP så den blir sökbar och att det går att kopiera ut valda stycken för presentation i tråden. Som i den sökbara filen i första delen ? Jättetack till dig om det går att ordna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in