Citat:
Ursprungligen postat av
Eral
Ja Anty blev sur för att den nya tjejen fick attension. Hon bet ifrån ordentligt vilket gjorde Anty ännu grinigare.
Ja Amalia å Martin pussades lite, tror han klämde någon tutte också. Jassa blev dock på klassiskt korkad slampamanér ännu kåtare på fjollprinsen efter detta och särade lite så de ligger nu i samma säng. Du kan glömma Jassa och Sami hon är tragiskt nog helt betuttad i fjollprinsen.
Vet inte riktigt var Viktoria ligger, hon var förbannad i köket när jag gick och lag mig.
I övrigt gjorde Julia en stark insats under natten men ingen av de asexuella grabbarna nappade. Sami o Glasman har jag dålig koll på under natten, de var mycket ur fokus kändes det som.
Tack för den detaljerade sammanfattningen! Det uppskattas.
Tråkigt att Jassa är så desperat. Hon var snyggare när hon inte visade den sidan. Roligt att Martin mjölkade kon, jag menar klämde tutte.
Julias insats var säkert hennes vanliga fylleslag + mer desperation. Vaknade till någon gång under natten och märkte att Sami röt ifrån när Julia menade att hårflätningen kostade en avsugning av hennes stortå. Om det nu är hon som gillar fötter är det väl hon som ska suga tår? Fattar inte.
Hoppas Anty är fortsatt bitter, så att Alex vandrar klickandes över till den mer partysugna Viktoria. Men det verkar räcka att hon blir alfahona för att få de övriga i flocken att klättra på väggarna och riva inredningen.