2020-02-25, 08:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Lennie måste ju vara den mest anonyma deltagaren någonsin, jag vet inte ens om jag sett honom. Var tvungen kolla hemsidan för att se hur han såg ut.
Jo han lagar mat, men that's about it.
2020-02-25, 08:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Ja Anty blev sur för att den nya tjejen fick attension. Hon bet ifrån ordentligt vilket gjorde Anty ännu grinigare.

Ja Amalia å Martin pussades lite, tror han klämde någon tutte också. Jassa blev dock på klassiskt korkad slampamanér ännu kåtare på fjollprinsen efter detta och särade lite så de ligger nu i samma säng. Du kan glömma Jassa och Sami hon är tragiskt nog helt betuttad i fjollprinsen.

Vet inte riktigt var Viktoria ligger, hon var förbannad i köket när jag gick och lag mig.

I övrigt gjorde Julia en stark insats under natten men ingen av de asexuella grabbarna nappade. Sami o Glasman har jag dålig koll på under natten, de var mycket ur fokus kändes det som.
Tack för den detaljerade sammanfattningen! Det uppskattas.

Tråkigt att Jassa är så desperat. Hon var snyggare när hon inte visade den sidan. Roligt att Martin mjölkade kon, jag menar klämde tutte.

Julias insats var säkert hennes vanliga fylleslag + mer desperation. Vaknade till någon gång under natten och märkte att Sami röt ifrån när Julia menade att hårflätningen kostade en avsugning av hennes stortå. Om det nu är hon som gillar fötter är det väl hon som ska suga tår? Fattar inte.

Hoppas Anty är fortsatt bitter, så att Alex vandrar klickandes över till den mer partysugna Viktoria. Men det verkar räcka att hon blir alfahona för att få de övriga i flocken att klättra på väggarna och riva inredningen.
2020-02-25, 08:40
Medlem
SevenStarss avatar
Jag hoppas att någon som har möjlighet att kolla nu på morgonen/förmiddagen uppdaterar hur det går för Victoria.
Tycker det är spännande att följa nya så mycket som möjligt såhär i början
2020-02-25, 08:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Jag hoppas att någon som har möjlighet att kolla nu på morgonen/förmiddagen uppdaterar hur det går för Victoria.
Jag ska försöka hålla koll. Försummar mitt eget familjeliv för dessa pajasar. Plus Sami då. Han är den ende som inte är en pajas.
2020-02-25, 08:45
Medlem
Nu ska fettot ha köksvecka blir intressant
2020-02-25, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tack för den detaljerade sammanfattningen! Det uppskattas.

Tråkigt att Jassa är så desperat. Hon var snyggare när hon inte visade den sidan. Roligt att Martin mjölkade kon, jag menar klämde tutte.

Julias insats var säkert hennes vanliga fylleslag + mer desperation. Vaknade till någon gång under natten och märkte att Sami röt ifrån när Julia menade att hårflätningen kostade en avsugning av hennes stortå. Om det nu är hon som gillar fötter är det väl hon som ska suga tår? Fattar inte.

Hoppas Anty är fortsatt bitter, så att Alex vandrar klickandes över till den mer partysugna Viktoria. Men det verkar räcka att hon blir alfahona för att få de övriga i flocken att klättra på väggarna och riva inredningen.

Julia sög på Glasmans tå som en champ men inte ens han nappa. Vekt. 😂
2020-02-25, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars

Hon visade dessutom upp imponerande talanger. Trevlig, rapp i käften och rejält bitchig vid behov.
2020-02-25, 08:56
Medlem
sammanfattning/resumé av BB20:
Anty vill ha all uppmärksamhet och all bekräftelse av alla. Hon är förmodligen kompis med folk som jobbar på produktionen sen innan och får fördelar av det som t.ex. ej vinklad i det ihop klippta. Har lite känslor för Mergim.

Mergim. Är homosexuell och den som han gillar mest i huset är Lennie. Mergim gör närmande på Lennie hela tiden och blir svartsjuk när han håller på med Amilia.

Sami är bara Sami.

Glasman är där för att slippa sitt struliga privat liv på utsidan.

Jasmine vill vinna miljonen till vilket pris som helst. Hon tittar i kameran och är väldigt medveten om tittarna och vad hon måste göra för att komma så långt som möjligt.

Lennie säker på sig själv och har ingen aning om att Mergim har känslor för han.

Patsy är med för han vill bli accepterad för den han är som han aldrig har blivit i sitt liv. En slags revansch.

Lisa är intresserad av att vinna.

Alex har känslor för Anty men förstår att han aldrig skulle ha det på utsidan. Han är en teamplayer och vill helst att alla ska vara tillsammans och jobba tillsammans.

Amilia är med för att i hennes värld är hon smartast på jorden och hon tror att hon kommer vinna BB enkelt.

Julia vill pröva något nytt och träna på sociala koder.

Martin är inte en person som ska vara med i sånt tv program men är med för att testa hur det skulle vara att va med i BB20. Han tittar nog inte ens på reality tv privat.
2020-02-25, 09:00
Medlem
Hoppas det blir intriger mitt i fylleångesten idag Kommer följa med stort intresse..
2020-02-25, 09:03
Medlem
DjPuttes avatar
Jasså bara blåbärsdryck som gäller för dem nu i huset kommer bli JÄKLIGT intressant se vilka pallar det, Misstänker Mergim kommer få spel och hota lämna huset och gråta en skvätt i Antys armar.....
2020-02-25, 09:06
Medlem
Victoria har varit mer framåt och pratat med folk på en kvart än Lennie gjort på alla dagar

Hon verkar vara kul
2020-02-25, 09:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jasså bara blåbärsdryck som gäller för dem nu i huset kommer bli JÄKLIGT intressant se vilka pallar det, Misstänker Mergim kommer få spel och hota lämna huset och gråta en skvätt i Antys armar.....
JA GILLAR ENTÄÄÄ ÄNS DETTA SÅ MYKKÄÄÄ JA LACKAR!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in