Citat:
Ursprungligen postat av
Ofcoursemyhorse
Vill någon vänlig själ sammanfatta natten? Gillar ni Amilia nu? Jag fattar inte.
Edit:
- Anty blev less för att flocken omringade den nya honan Viktoria
- Amilia som inte ens bryyyr sig ville helt plötsligt haaaaa Martin och kysstes med honom + visade rattarna för honom
Är detta korrekt uppfattat av mig?
Vart la sig Martin och vart la sig Jassa? Ligger Viktoria bredvid Kråk-Lisa? Hoppas Viktoria knullar Alex. Jag behöver inte längre Viktoria för att få Jassa att knulla Sami, för Amilia tog det jobbet.
Spännande.

Ja Anty blev sur för att den nya tjejen fick attension. Hon bet ifrån ordentligt vilket gjorde Anty ännu grinigare.
Ja Amalia å Martin pussades lite, tror han klämde någon tutte också. Jassa blev dock på klassiskt korkad slampamanér ännu kåtare på fjollprinsen efter detta och särade lite så de ligger nu i samma säng. Du kan glömma Jassa och Sami hon är tragiskt nog helt betuttad i fjollprinsen.
Vet inte riktigt var Viktoria ligger, hon var förbannad i köket när jag gick och lag mig.
I övrigt gjorde Julia en stark insats under natten men ingen av de asexuella grabbarna nappade. Sami o Glasman har jag dålig koll på under natten, de var mycket ur fokus kändes det som.