2020-02-25, 04:13
Medlem
herpesvårtas avatar
Var det inte komiskt när Lisa efter alla har gnäbbat bara kliver upp och väcker Alex och frågar "sover du?" för att sen gå tillbaka till sin säng Hon är så underlig haha.
2020-02-25, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92
Va sa han då?

Det kommer hon inte göra.

Prutt?
Näe, men det var nog på ett skämtsamt sätt & inte taskigt.
You never know! Efter nattens äventyr ligger nog Amilia högt i kurs bland tittare.
Senast redigerad av TheAnointedOne 2020-02-25 kl. 04:18.
2020-02-25, 04:14
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Jag tror inte det.Hon verkar vara gjord av ett annat stål !
Man ser det nästan på henne.
Det skulle bli som du säger enormt tråkigt om hon gör en Martin.
Men jag ser något i hennes blick. Tror hon är av en annan kaliber.
Hoppas verkligen det är så! Det behövs verkligen någon med ryggrad där inne.
2020-02-25, 04:18
Medlem
sim-man92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Prutt?
Näe, men det var nog på ett skämtsamt sätt & inte taskigt.
You never know! Efter nattens äventyr ligger nog Amilia högt i kurs bland tittare.
Jo men när Lisa sa till Mergim att han inte kunde säga fitta, så låtsades han som ingenting. En normal människa säger i stil med "förlåt var inte menat till dig personligen, blev skrämd" typ
Lisa blev ju uppenbarligen ställd.
Senast redigerad av sim-man92 2020-02-25 kl. 04:20.
2020-02-25, 04:18
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Var det inte komiskt när Lisa efter alla har gnäbbat bara kliver upp och väcker Alex och frågar "sover du?" för att sen gå tillbaka till sin säng Hon är så underlig haha.

Ja hon är konstig som fasen.Glömmer hon är med ibland , tråkig som hon är.
2020-02-25, 05:42
Medlem
Lennie måste ju vara den mest anonyma deltagaren någonsin, jag vet inte ens om jag sett honom. Var tvungen kolla hemsidan för att se hur han såg ut.
2020-02-25, 05:58
Medlem
Fick dom mycket alkohol igår eller va det en städad fest?

Har läst sista 20 sidorna och det verkar som den nya tjejen gjort bra intryck. Samt att det är dålig stämning mellan anty o henne. Hoppas den kvarstår även i nyktert tillstånd...men hon kommer nog smöra in sig i antys grupp när alkoholen lämnat blodet.
2020-02-25, 06:59
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Vill någon vänlig själ sammanfatta natten? Gillar ni Amilia nu? Jag fattar inte.

Edit:

- Anty blev less för att flocken omringade den nya honan Viktoria
- Amilia som inte ens bryyyr sig ville helt plötsligt haaaaa Martin och kysstes med honom + visade rattarna för honom

Är detta korrekt uppfattat av mig?

Vart la sig Martin och vart la sig Jassa? Ligger Viktoria bredvid Kråk-Lisa? Hoppas Viktoria knullar Alex. Jag behöver inte längre Viktoria för att få Jassa att knulla Sami, för Amilia tog det jobbet.

Spännande.
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2020-02-25 kl. 07:27.
2020-02-25, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vill någon vänlig själ sammanfatta natten? Gillar ni Amilia nu? Jag fattar inte.

Edit:

- Anty blev less för att flocken omringade den nya honan Viktoria
- Amilia som inte ens bryyyr sig ville helt plötsligt haaaaa Martin och kysstes med honom + visade rattarna för honom

Är detta korrekt uppfattat av mig?

Vart la sig Martin och vart la sig Jassa? Ligger Viktoria bredvid Kråk-Lisa? Hoppas Viktoria knullar Alex. Jag behöver inte längre Viktoria för att få Jassa att knulla Sami, för Amilia tog det jobbet.

Spännande.

Ja Anty blev sur för att den nya tjejen fick attension. Hon bet ifrån ordentligt vilket gjorde Anty ännu grinigare.

Ja Amalia å Martin pussades lite, tror han klämde någon tutte också. Jassa blev dock på klassiskt korkad slampamanér ännu kåtare på fjollprinsen efter detta och särade lite så de ligger nu i samma säng. Du kan glömma Jassa och Sami hon är tragiskt nog helt betuttad i fjollprinsen.

Vet inte riktigt var Viktoria ligger, hon var förbannad i köket när jag gick och lag mig.

I övrigt gjorde Julia en stark insats under natten men ingen av de asexuella grabbarna nappade. Sami o Glasman har jag dålig koll på under natten, de var mycket ur fokus kändes det som.
2020-02-25, 07:59
Medlem
När gick de och la sig? Släckte 02.15
Senast redigerad av KanghastanArticuno 2020-02-25 kl. 08:04.
2020-02-25, 08:11
Medlem
Mikeyjamess avatar
Mergim kallade Amilia för flodhäst under natten när han var med Lennie vilket slår Julias fylle-"fetto". Men Amilia bodyshamade Julia tidigare i veckan så det jämnar ju ut sig med öknamnen.
2020-02-25, 08:17
Medlem
Produktionen har sin linje att följa med vissa undantag. Något de också gör som vi är att uppdatera fb oavbrutet.
De samlar in vettig info och har dragningar om man folk skriver.
Mycket går att påverka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in