2020-02-24, 23:54
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Hur jävla låg energi har Lennie i kroppen egentligen?

Så sjukt tråkig människa
2020-02-24, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Verkligen. Många i den här tråden som ställer diagnoser till höger och vänster, alla som är naturligt lugna och inte skriker, rapar och fiser upprepat är tydligen psykopater alternativt smygbögar. Rimligt? Nä.

Av det jag sett i huset hittills (har ej följt från början men kollat en del senaste veckan) så är Martin, Glasman, Jasmin och möjligtvis Alex de som är mest normala och någorlunda smarta. Övriga har diverse problem av olika slag.

Helt orimliga analyser som görs av Martin också. Han spelar spelet bra. Håller sig på god fot med båda sidor, sticker inte ut nämnvärt och är tillsammans med Jasmin tillräckligt mycket för att få intimitet, tidsfördriv och vissa strategiska fördelar men löper inte linan fullt ut för att undvika att riskera binda sig eller bli lurad. Han sköter det snyggt och kommer gå långt på detta sätt. Ni fattar verkligen ingenting.
Märks att de flesta på flashback inte är sociala människor och vet hur man beter sig i sociala sammanhang. Utan tycker att någon som Sami som fiser i någons ansikte eller liknande är kul eller normalt.
2020-02-24, 23:55
Medlem
Zingo2s avatar
Martin är hemsk!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Varför tror du det?

Bland annat följande:
Total avsaknad av känslor. Viljan att dominera direkt när han kommer in i huset. Förmågan och drivet att trycka trycka ner personer och samtidigt få dem att gilla honom (bästa exemplet är Julia från första fyllan).
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Hon var rädd att flasha fittan, men den är det ingen som vill se.
Vart snigelspår efter Amilia på golvet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tråkigt att man måste gå och lägga sig (varför fick jag ens idén att träna klockan 06 imorgon? idiot) den kvällen det känns som att det faktiskt skulle kunna ske något.

Hoppas och tror och litar på att ni uppdaterar imorgon med vad som hänt under natten. OCH se till att filma om det händer något riktigt smaskigt!! Men hoppas att de går och lägger sig om en timme och jag slipper känna att jag missade både förra måndagen och den här.

Det lät otroligt dumt av dig

Lär nog bli många inlägg inatt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostochskinka
Visst påminner väl nya tjejen Viktoria om en mörk Kate Bosworth? 🤔
Kränk inte Kate!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Märks att de flesta på flashback inte är sociala människor och vet hur man beter sig i sociala sammanhang. Utan tycker att någon som Sami som fiser i någons ansikte eller liknande är kul eller normalt.
Det kanske bara är du som är en krystad käring?

Sami är underbar.
2020-02-24, 23:56
Medlem
Anty jagar bekräftelse så uppenbart.. men förstår att det måste vara jobbigt med den mängden smink i ansiktet
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detgyllenehaschet
Han är nervös det syns.
Ja det är han nog kanske. Svårt att slappna av framför kameror som vrider och vänder sig och glor på honom. Mycket möjligt.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag ångrar min röst på Amilia för Vasaloppet, jag trodde det mest var ett straff och hade missat att den som tävlar kan vinna immunitet! Och det verkar ju som att flera andra i tråden trodde detsamma, så nu kanske hon blir alldeles uppblåst om hon blir den som får tävla och tror att "tittarna där ute" valde henne för att hon är någon sorts favorit.
Medlem
herpesvårtas avatar
Har Martin druckit fjäsksaft?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in