Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Tack. Så vad säger gänget?
Enligt Hanna:
1. Lena vill inte att Hanna ska flytta till Lenas kvarter. Hotar Hanna, som ändå flyttar till Lenas kvarter. Oklart varför när hon känner sig både stalkad och hotad av Lena. Hannas samtalskontakt och terapeut har avrått Hanna besvara Lenas digitala kommunikation och hänvisar till Lena som sjuk. Trots detta tycker Hanna att hon ska flytta till Lenas kvarter.
2. Lena har raderat Hannas burkar
3. Kärleksmeddelanden på dessa är under Lenas och Stefans gemensamma logga. Det sticker i Hannas ögon.
4. Sillen är en jättenära vän som Hanna känner sig trygg med och ligger med, men de har inget parförhållande. Istället vill Hanna ha ett parförhållande med Stefan som hon inte känner sig trygg med. (Och inte ligger med? Min anm.) De separerade för att få känna efter en aning. Rakt in i Lenas kvarter. Där hon inte är välkommen av Lena. Lena har tidigare stött på Sillen men blivit avvisad.
5. Vad gjorde Hanna egentligen måndagen den 14:e maj? Det verkar inte Hanna veta. Hon dribblar med telefonen och snyftar. Ofta snyftar hon när det har att göra med tidsangivelser, det verkar stressa henne. Undrar varför?
6. Lena har tidigare föreslagit till Hanna att flytta iväg, bort ifrån Örebro. Bara försvinna.
7. Lena har stalkat Hanna när hon cyklat efter henne när Hanna varit på väg mot sitt arbete som sjuksyster på sjukhuset.
8. När såg Hanna senast Lena? Antagligen på något lakritsevent.
9. Hanna kan se Lenas sovrumsfönster på övervåningen från döttrarnas sovrum, men undviker titta dit.
10. 14- åriga dottern tycker om att sova tillsammans med mamma.
11. Hanna vill återförenas med Stefan, men resan var ingen nystart och försoningsresa. De är kompisar. Sillen tyckte det var jättejobbigt att Hanna reste med Stefan till USA. (Kul med en normal person. min anm.)
Ja, jag häpnar. Kan förstå varför Hiding misstänkt Hanna.