2020-02-24, 17:47
Medlem
Lillamig72s avatar
Nej. Nu vill jag rösta. 🤓
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja men bipobalola she's me baby tror jag inte Sami klarar av utan mer dödsmetall typ Children of Bodom.
Tycker jag ser en liten hårdrockare i Sami.
Och att han eventuellt gillar Axl Rose.
Spekulation om deltagare i BB 2020.
Jag tror att han gillar hårdrock. Spelade luftgitarr i hårdrocksstuk. Jäkla riff hade han.
Jag gillar också hårdrock. Kanske därför jag tycker Sami påminner om Axl med pannband och allt. Men skulle då också ha glasmans tighta långkalsonger. Då jäklar blir Sami Axl 😂
Han är en raggare och finns i den kulturen då är det inget hårdrock etc etc, Det är rockabilly musiken -Elivis - Eddie Meduza och dyl musik!
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hade ni sagt Göteborg om hon var från en ort 8,5 mil utanför Göteborg?
Nej. 100%
2020-02-24, 17:48
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Vill man vinna vill man få ut Sami och Anty, gärna tidigt också
Sitta mot Sami är som att gräva sin grav.
2020-02-24, 17:48
Medlem
Har alltid diggat Antonia tills den dagen hon satte sin fot i huset och visade sitt sanna jag. Fy fan vad vidrig som människa hon är! Ut med fanskapet
2020-02-24, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han är en raggare och finns i den kulturen då är det inget hårdrock etc etc, Det är rockabilly musiken -Elivis - Eddie Meduza och dyl musik!

Raggarjävlar gjordes väl för att visa den "nya" raggarkulturen. Var väl mest norsk fjortisdunk som spelades.
2020-02-24, 17:49
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensken77
FAN har dom fått reda på att en ny ska komma in redan? Så jävla kasst, det ska ju komma som en CHOCK helt plötsligt för dom så vissa börjar gnälla som fan och andra börjar fjäska.. och splittringen bland deltagarna blir TOTAL!
De vet inte men Mergim och Amilia är ganska säkra på att det kommer in en tjej. Inte så svårt att lista ut med tanke på att det är underskott på tjejer i huset.
2020-02-24, 17:51
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mycket möjligt att Sami gillar Eddie Meduza en hel del raggare gillar honom men vet också att "nyraggare" kör lite tuffare tag. De äldre raggarna dras mot rockabilly, skinande amerikanare, snelugg, och öl.
2020-02-24, 17:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Raggarjävlar gjordes väl för att visa den "nya" raggarkulturen. Var väl mest norsk fjortisdunk som spelades.
Det är en blandning från Lasse Stefanz till Elvis typ det spelas inom den kulturen hårdrock fungerar inte!
2020-02-24, 17:53
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Nya tjejen kommer att få alla killar runt sig. Blir kul att följa!
Vilka killar då? 80% verkar inte gilla tjejer. Det är bara Alex som bryr sig.
2020-02-24, 17:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Så kul att Jasse gömde sig under Amilias säng för att skrämmas och lyckades överhöra deras skitsnack som startade direkt när de äntrade rummet synd att man missade detta live.
2020-02-24, 17:54
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Mycket möjligt att Sami gillar Eddie Meduza en hel del raggare gillar honom men vet också att "nyraggare" kör lite tuffare tag. De äldre raggarna dras mot rockabilly, skinande amerikanare, snelugg, och öl.
Nyraggarna kör Lasse Stefanz och dyl ingen hårdrock överhuvudtaget fungerar inte inom kulturen, JLT och dyl musik är tonläget på!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in