2020-02-24, 17:30
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Anty och Amilia snackar massa gojja i sovrum2. tror dom det är kul för tittare att se skiten. Hybris töntar.

Hoppas Myrans karriär går åt helvete i huset. Ska hon vara influencer? Mina barn hade aldrig fått titta på en sådan vidrig människa.
2020-02-24, 17:30
Medlem
jag ändrar mig efter att kollat in nya tjejens instagram hon var fan rätt fin ändå
2020-02-24, 17:31
Avstängd
Fettot amilia är avundsjuk på att ingen kille gillar henne. några tips till fläskberget. 1. börja banta. 2. fixa din attityd.
2020-02-24, 17:32
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag ändrar mig efter att kollat in nya tjejens instagram hon var fan rätt fin ändå

Finns ju nästan ingen konkurrens i huset. Antonia är ju riktigt ful, och folk säger att hon är snygast.
2020-02-24, 17:32
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenochmusen
Hellre att rosa rummet snackar om bb-huset, deltagarna och skapar lite drama än att lyssna på gula/turkosa rummet som skriker, drar ner brallorna, pruttar och beter sig som snorungar.

Vad är så kul med sami ens? Riktig whitetrash karaktär som bara sover och pruttar. Det bästa med honom är när han säger något och ingen svarar.
du är säker lika tråkig som dom i rosa rummet. hehe
2020-02-24, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Finns ju nästan ingen konkurrens i huset. Antonia är ju riktigt ful, och folk säger att hon är snygast.

anty är ju fulast fan lisa är ju snyggare
2020-02-24, 17:33
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
”Big Brother görs om – vill förhindra psykisk ohälsa"

Sovrum 2 är ju vuxenmobbing 85% av tiden

Har det nånsin varit värre i BB?

Kommer ihåg när Ragger röstade på att få ut Jessica år 2006, sedan visades det på tv för dem i huset. Helvete vad arg och sårad hon blev. Hans motivering var att hon var en stark konkurrent (hon vann). Men det intressanta är ju att det är faktiskt bättre att veta vad folk tycker när man väl är inne i huset.

Kul att komma till sida 1000 på FB för Julia och se att Amilia Stapelfeldt och co har kroppshånat hennes kropp, flera veckor efter att Julia har lämnat huset. Eller ska BB erbjuda psykologihjälp livet ut?

Bättre att få snacka därinne sinsemellan och ha direkt tillgång till psykolog och produktionen. Det här är nog det värsta jag har sett i BB, det vill säga hur mycket Amilia Stapelfeldt kroppshånar, trycker ner, manipulerar människor, provocerar fram ämnen där det handlar om att snacka nedlåtande om människor och framför allt hur mycket hon SNACKAR SKIT. Jag är med på tåget gällande hennes vikt här i tråden, vilket oftast är roligt och överdrivet. Men just skitsnackeriet från henne är OTROLIGT hur mycket hon gör det och ingen här gör en underdrift gällande den punkten.

Skriver hela namnet då jag vill att det ska komma upp i googlesökning gällande hur hemsk människa hon är.

Om någon bidrar till psykisk ohälsa så är det Amilia Stapelfeldt
2020-02-24, 17:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fettot amilia är avundsjuk på att ingen kille gillar henne. några tips till fläskberget. 1. börja banta. 2. fixa din attityd.
Attityden brukar bli bättre när dom går ner i vikt.
Avstängd
trött man blir på det här bögiga avbrotten
Avslutad
Känner Victoria som ska in ikväll. Eller känner och känner, gemensamma vänner. Skön tjej overall
2020-02-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hela grejjen med vem som får åka, utröstning.m.m är ruttet i år.
Känns som ingen vet hur det funkar.
Kanske är BB som i slutändan väljer vem som vinner. känns så uppgjort i år.
Är nog Anty eller Amilia som vinner för dom känner Produktionen.
nog därför dom bara glider runt och är skjälv säkra i husett.
Överraskningar är ju kul
2020-02-24, 17:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Kommer ihåg när Ragger röstade på att få ut Jessica år 2006, sedan visades det på tv för dem i huset. Helvete vad arg och sårad hon blev. Hans motivering var att hon var en stark konkurrent (hon vann). Men det intressanta är ju att det är faktiskt bättre att veta vad folk tycker när man väl är inne i huset.

Kul att komma till sida 1000 på FB för Julia och se att Amilia Stapelfeldt och co har kroppshånat hennes kropp, flera veckor efter att Julia har lämnat huset. Eller ska BB erbjuda psykologihjälp livet ut?

Bättre att få snacka därinne sinsemellan och ha direkt tillgång till psykolog och produktionen. Det här är nog det värsta jag har sett i BB, det vill säga hur mycket Amilia Stapelfeldt kroppshånar, trycker ner, manipulerar människor, provocerar fram ämnen där det handlar om att snacka nedlåtande om människor och framför allt hur mycket hon SNACKAR SKIT. Jag är med på tåget gällande hennes vikt här i tråden, vilket oftast är roligt och överdrivet. Men just skitsnackeriet från henne är OTROLIGT hur mycket hon gör det och ingen här gör en underdrift gällande den punkten.

Skriver hela namnet då jag vill att det ska komma upp i googlesökning gällande hur hemsk människa hon är.

Om någon bidrar till psykisk ohälsa så är det Amilia Stapelfeldt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in