Citat:
Ursprungligen postat av
Herrnyfiken
”Big Brother görs om – vill förhindra psykisk ohälsa"
Sovrum 2 är ju vuxenmobbing 85% av tiden
Har det nånsin varit värre i BB?
Kommer ihåg när Ragger röstade på att få ut Jessica år 2006, sedan visades det på tv för dem i huset. Helvete vad arg och sårad hon blev. Hans motivering var att hon var en stark konkurrent (hon vann). Men det intressanta är ju att det är faktiskt bättre att veta vad folk tycker när man väl är inne i huset.
Kul att komma till sida 1000 på FB för Julia och se att Amilia Stapelfeldt och co har kroppshånat hennes kropp, flera veckor efter att Julia har lämnat huset. Eller ska BB erbjuda psykologihjälp livet ut?
Bättre att få snacka därinne sinsemellan och ha direkt tillgång till psykolog och produktionen. Det här är nog det värsta jag har sett i BB, det vill säga hur mycket Amilia Stapelfeldt kroppshånar, trycker ner, manipulerar människor, provocerar fram ämnen där det handlar om att snacka nedlåtande om människor och framför allt hur mycket hon SNACKAR SKIT. Jag är med på tåget gällande hennes vikt här i tråden, vilket oftast är roligt och överdrivet. Men just skitsnackeriet från henne är OTROLIGT hur mycket hon gör det och ingen här gör en underdrift gällande den punkten.
Skriver hela namnet då jag vill att det ska komma upp i googlesökning gällande hur hemsk människa hon är.
Om någon bidrar till psykisk ohälsa så är det Amilia Stapelfeldt