2020-02-24, 15:50
Medlem
Kul att se att bland annat PMS vart i farten igen
Citera
2020-02-24, 16:01
Medlem
Hoppas nu att de tar ehosk och sorg i Gbg också!
Skulle vara fantastiskt att bli av med dessa skithögar.
Citera
2020-02-24, 16:14
Medlem
Hypokondrias avatar
Skulle vart intressant att veta vilka det är ?
Klisterpetter och Czon var väl med Banksy utställningen och blev identifierades de håller väl på ännu ?
https://nyheteridag.se/vi-avslojar-de-pastas-ligga-bakom-banksy-utstallningen/
Någon aom har mer info om vilka det är som gripits och vilka skadestånd som väntar ?
Citera
2020-02-24, 16:25
Medlem
Corona-Chans avatar
Undra vad han skulle tycka om någon kom och klottrade ner hans 12 miljoners villa och taggade lite på hans dyra bilar.....

Pinsamt att hålla på att förstöra, dom borde veta bättre.
Citera
2020-02-24, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Undra vad han skulle tycka om någon kom och klottrade ner hans 12 miljoners villa och taggade lite på hans dyra bilar.....

Pinsamt att hålla på att förstöra, dom borde veta bättre.

Dessa gubbar har aldrig i sitt liv dragit ett streck på någon annans privatpersons villa eller bil. Bara för att klargöra.
Citera
2020-02-24, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Undrar om en av dessa är en från Kungsängen?
Minns inte om denne fyllt 40, men däromkring.
Och namnet minns jag inte alls, tyvärr.

Inte för att mitt svar kommer bidra med mer men vore intressant vet hur du tänkte att ditt svar skulle kunna bidra i konversationen mer än att du möjligtvis vill kunna berätta att du ”kanske” kan veta vem det är, dock tror jag att gemene användare härifrån Sthlmområdet i åldern 30-50 som varit ute i tonåren skulle kunna bidra med samma information.

Dom flesta vet nog nån som klottrat i unga dar och som man sedan sett på byn i vuxen ålder med samma stil som personen ifråga hade i tonåren.
Citera
2020-02-24, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Vad har Ehosk och Sorg med detta att göra och varför skulle de torska pga av att några andra, i en helt annan stad, torskat?
Citera
2020-02-24, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers

Dom måste vara många på den taggen precis som dom här snubbarna i Stockholm.
Senast redigerad av SpaceBase 2020-02-24 kl. 17:54.
Citera
2020-02-24, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uppohoppa
Vad har Ehosk och Sorg med detta att göra och varför skulle de torska pga av att några andra, i en helt annan stad, torskat?

Kanske är det så att Stockholmspolisen kan lära Göteborgspolisen utifrån sitt arbete med att få fast de här skithögarna.
Men förhoppningsvis är Göteborgspolisen redan på G.
Citera
2020-02-24, 18:04
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Någon diagnos torde man ha om man som vuxen karl springer omkring i neddragen luva och säckiga kläder och målar meningslöst kludd på husfasader och div. fordon. Det är inte normalt beteende även om man hänvisar till 80-tals fenomenet graffiti. Herre Gud Min Skapare, 80-talet är mer än 30 år tillbaks i tiden.

Nog finns det uppenbara skäl i dessa fall för att öppna för en mindre sinnesundersökning. Jag tar fram skämskudden när jag ser dessa s.k karlar.
Det är väl inte så mycket kläderna. Men ja, antisocial personlighetsstörning påverkar en individs hela liv. När det inte längre är hormoner så går det långsammare för att dämpa störningar som även de kommer att förlora inflytande men då mer baserat på att de inte längre orkar som när de var unga.. Teoretiskt skulle någon kunna fortsätta till omkring närmare 60. Misstänker dock att det skulle vara väldigt ovanligt.
Citera
2020-02-24, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Bara du har 25k kr så kan du skapa ett aktiebolag och ta vd-rollen.
Inte riktigt. Du kan skapa ett eget företag utan medel men ett AB kräver 50-tusen i aktiekapital.
Citera
2020-02-24, 18:43
Medlem
Knut-Annes avatar
Hoppas att de har äktenskapsförord.
Hoppas att deras hustrur sparkar ut dem,när det framkommer hur "häftiga de varit" och hur mycket det kommer att kosta.
Hoppas att stäms på allt de har och de fortsättningsvis får prostituera sig för att kunna överleva.
Hoppas att de blir utfrusna från släkt och vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in