2020-02-24, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Sami säger att han inte vill vara kvar.
Glasman och Sami ligger vid bassängen och pratar och Sami har ont i huvudet.
Hoppas att han ändrar sig.
Han var trött på allt prat om respekt när ingen utav dem respekterar saker och ting.
Förstår honom. Huset brinner av pk övervakning. Jag skulle definitivt inte klara av det klimatet.

Risken är ju att den dagen Sam blir riktigt tvärless så kommer han bara att gå och öppna dörren och gå ut från huset
2020-02-24, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag tror det bara är Glasman och ksk Sami som vill ha kvar Jasse i huset, Martin bryr sig nog inte, inte Julia heller!

martin vill bara sätta på jassa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jasmin riskerar att ryka snart om hon distanserar sig och bara hänger med Martin. Inte kul om det inte händer nått mer med henne. Sami mjukade upp henne med sin humor..m.m
Det är Sami och Glasman kvar i det gänget. Och det är Glasman som håller hårt i det lilla gänget.
Glasman utan Sami då är han ingen. Glasman apar efter Sami i hans påhittiga snack, Glasman försöker vara rolig men tänker mer på taktik.
Håller med!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag tror det bara är Glasman och ksk Sami som vill ha kvar Jasse i huset, Martin bryr sig nog inte, inte Julia heller!
Det är tråkigt om Jasmin åker. Gillar att se henne. Hon är så jäkla snygg, Enda snygga tjejen i huset.
2020-02-24, 16:18
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Risken är ju att den dagen Sam blir riktigt tvärless så kommer han bara att gå och öppna dörren och gå ut från huset

Jaa, han kommer gå rätt ut. Inte som patzy och hota med att gå men ändå vara kvar..
2020-02-24, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag tror inte att den nya tjejen gillar svarta.
Nej det sa jag inget om men om Alex nämner hon är snygg inför Anty och börjar visa den nya tjejen mer intresse så kommer Anty kanske göra något mer. Eller så kanske hon drar bort sig helt vem vet.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:

Tror också att han är kapabel till detta
Medlem
helvete vad less sami är han kommer aldrig vara i huset mer än 50 dagar
2020-02-24, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det är tråkigt om Jasmin åker. Gillar att se henne. Hon är så jäkla snygg, Enda snygga tjejen i huset.

Julia är snyggare enligt mig
2020-02-24, 16:21
Medlem
Citat:
Jag är inte det minsta homosexuell men jag längtar tills man får se nåt hända mellan dom

Jag är straight och tjej men tycker det finns något där. Mergim stirrar ju konstant och de kan inte låta bli att röra vid varandra Tror Lennie är förvirrad över sina känslor men Mergim vet nog om han är bög men döljer det pga sin religion.
Fan mer drama med sånt par än Martin och Jasse
2020-02-24, 16:22
Bannlyst
Man undrar hur idioterna bakom produktionen tänker!
Nu ligger Glasman och Sami och snackar vid poolen, men camen är riktad rakt fram mot väggen!?
2020-02-24, 16:22
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ja risk för det. Han kanske hade räknat med ett gäng roliga människor men märkt av pk- andan med Big Brother som hela tiden gnäller om vårda ditt språk och dylikt.
Sami är inte ett dugg pk.
Sami är impulsiv och kan mycket väl säga. Nu skiter jag i det här och sticka..
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-24 kl. 16:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in