2020-02-24, 15:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Förlåt, men det är så jävla töntigt att Martin gav Jassa speciella stenar, som han vill att hon ska ha nära sig. Undrar om han kommer vilja ha tillbaka dem om hon åker ut. 😄 Vad ska Victoria få? Ett par kallingar? Han kanske har fler romantiska föremål att ge bort.
2020-02-24, 15:56
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Alla kommer att vara totalt knäckta psykiskt när dom kommer ut, utom Sami...han kommer att må bättre än nånsin förut
hehehe..aa Sami är på Spa.
2020-02-24, 15:56
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
En fågelholk med fingrarna i snoken
Hahaha sluta, jag kräks!
2020-02-24, 15:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
hehehe..aa Sami är på Spa.
Haha, det är just det som gör honom till en värdig vinnare. Han bara glider runt och trivs.
2020-02-24, 15:57
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Tror inte det. Det är liksom TV4.
De kanske sätter upp en varningstext som rullar medan de k....r
De har i allafall kondomer där inne så BB vill väl att de skall användas eller utgår iallafall från att de används.
Deltagarna har i allafall lekt med kondomerna.
Förr zomade väl BB in guppet under täcket.
De har täcken som prasslar utav sjutton så de kanske låter prasslet höras och vi får gissa vad de håller på med under täcket.
Jag kan inte förstå censuren riktigt när de kan visa filmer som är bra mycket värre än BB deltagarnas prat och beteenden.
Mycket jag inte förstår.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-24 kl. 16:01.
2020-02-24, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami har ju sagt att utseendesmässigt är Anty snyggast enligt honom så han kanke blir tänd på nya tjejen så Jasse kan bli svartsjuk för tror inte på 5 öre hon är över Sami, utan som hon nämnde att hon hade skämts att ta hem honom till sina föräldrar så tror jag hon skäms över att kyssa honom framför hela Sverige medan Martin är snygg och mer ”acceptabel” enligt vad hon tror. Men man märker hon gillar Sami och de klickar.
Men iallafall tror inte nya tjejen är crazy som Sami gillar, på samma sätt som Jasse är, utan tror hon är torr och kommer hänga med Anty och co. Tror Alex och Martin kommer va på henne.

Hoppas på drama

Jag är dessutom osäker på att Jasse faktiskt är attraherad av Sami. Det var något hon sa några enstaka gånger, men nu när hennes prince charming är där så verkar hon totalt ointresserad mer än vänskap. Skulle tro att hon bara var förvirrad och sexuellt frustrerad. Hon pratar ju med både Sami och Glasman om hur snygg Martin är etc etc. Tror att hennes och Samis relation aldrig kommer bli mer än vänskap.
2020-02-24, 15:58
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har på BB i bakgrunden hela tiden när jag är hemma men måste byta kanal när jag själv ska äta. För mycket fisande, smaskande och andra äckliga saker. När de tuggade tuggummi nyss, bytte kamera omgående.
Dom förstörde min frukost där i början då jag skulle inta den framför TV,n. Sen undrar jag hur vuxna människor accepterar hur Sami förpestar luften. Jag hade checkat ut direkt.
2020-02-24, 16:01
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Amilia: "Jag är en introvert person".

Jo tack vi har sett det när du drar dina monologer stup i kvarten.
Självklart söker sig en introvert person till BB. Jag tror inte hon förstår vad ordet betyder.
Medlem
Globalisten55s avatar
Fint med en ny tjej verkar helt 👌 Men hoppas hon bara inte är Flata😂Bra också om Jasmine stannar kan bli bra detta👍Lite drama svartsjuka vill man se

Patsy har gjort sitt
Medlem
Zingo2s avatar
Orkar inte se Jasmine och Martin!
2020-02-24, 16:03
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Haha, det är just det som gör honom till en värdig vinnare. Han bara glider runt och trivs.
Aa han är skön, chill, påhittig med ord, funkar med alla bara Glasman vågar släppa taget.
Tycker han ska vinna
2020-02-24, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Orkar inte se Jasmine och Martin!

tråkigaste snubben ever

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem