2020-02-24, 15:26
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Nu när det är bekräftat att en av de nominerade deltagarna kommer att gå safe och den andra också kan få stanna efter omröstning av tittarna bör ju båda bli kvar.
Alla blir väl kvar till sista dagen i dessa kränkartider. De kan ju känna sig mobbade och någon kan säga. Det är bara för att jag är bög, det är bara för att jag är en flata, det är bara för att jag är svart, det är bara för att jag är tjej, det är bara för att jag är kille, det är bara för att...
Eller också får den utröstade ett tröstpris och får bli programledare för bolibompa, paradis hotell, politiker eller något liknande.

Ja jag vet att jag är ett arsel! Dum så..
2020-02-24, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Tittade till hennes instagram. Sillisar + ankläppar tror vi har en person som vill bli influencer och ställer sig på Antonias sida...

100%
2020-02-24, 15:29
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
100%

Ska bli intressant dock ifall hon går till Rainbow, undrar vilka utseendedrag Amilia kommer klanka ner på henne
2020-02-24, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Va, Amilia finner inte orden? Vad är det jag tittar på.
Hon har inte fått sitt uppåttjack tydligen haha,förmodligen påhittad diagnos.
2020-02-24, 15:31
Medlem
Amilia känner sig utmattad. Hon har hela tiden spelat någon hon inte är och bara maler på om sig själv..
Inte konstigt att hon blir psykisk trött av det och börjar må dåligt.
2020-02-24, 15:31
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Vem kommer ni rösta på ikväll?
Min röst går till jassa!
Vart röstar man. Ringa för ca 20 kr( vill jag inte eftersom de censurerar hej vilt)
Inne på c more, eller vart? Har inte någon koll på det.
Jag tar Patzy. Jasmine tror jag får stanna ändå.
2020-02-24, 15:32
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ska bli intressant dock ifall hon går till Rainbow, undrar vilka utseendedrag Amilia kommer klanka ner på henne
Kan säga redan nu att hon aldrig kommer platsa i Rainbow.
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Gör hon det dör jag av skratt. Seriöst.
Jag tycker det är smutsigt att kalla folk för blåvalen, men jag kommer också vika mig om hon råkar säga så i huset. Fantastisk TV på sitt sätt.
Medlem
Citat:

Jag tror verkligen inte hon kommer göra det, baserat på hennes sociala medier precis som du säger. Tror inte de kommer klicka. De behöver skicka in en lite udda person som kan platsa i deras gäng istället 👍🏼
Bannlyst
Vet att Simon retade upp sig på Peter i BB2011 för han var tillgjord när han visste att camen var på honom.
Får inte intrycket att Jasse gör så för att smöra lr vara tillgjord!
Hon hör när camen vinklas mot henne och passar på att signalera nåt till oss som tittar, hon vet ju inte om det är med på kvällens sändning lr i directors cut?
Jag hade gjort likadant, inga konstigheter.
2020-02-24, 15:33
Medlem
Turbotraktors avatar
Delar med mig av mina första intryck av det jag sett. Med reservation för ändring.

Alex: Omtänksam men slug. Verkar vela vara alla till lags för att sen prata om andra när inte många hör.

Lisa: Letar guld i näsan hela tiden.

Martin: Ganska intetsägande person, sköter spelet med Jasmine ganska bra ändå. Ser smutsig ut med sitt hår.

Lennie: Han verkar bara flyta med, som en barkbåt i en å.

Anty och Mergim: Tråkiga. Verkar inte vela förstöra deras "image". Är tillsammans hela tiden.

Sami: Känns som att han anpassar sig till vart han befinner sig. Ganska chill.

Julia: Multipla personligheter? Svårt att få grepp om hennes personlighet

Jasmine: Får man vara med i BB om man är 13 år. Beteer sig som en fjortis. Säkert mycket spel för galleriet nu innan omröstningen. Snygg? Nej inte alls.

Pätzy: Virrar omkring. Tror han behöver alkohol snarast.

Amilia: Jag jag jag, tyck synd om MIG. Redan trött på människan.

Glasman: En "man" i tights. Ser otvättad ut. Gömmer han nåt bakom skägget? Hans mun ser så konstig ut.

Kommer säkert ändra mig om vad jag tycker och tänker, kanske redan efter kvällens "fest".
2020-02-24, 15:33
Medlem
herpesvårtas avatar
Hon har pratat slut på sig själv!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in