2020-02-24, 15:21
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Det bästa är kanske att ha kvar båda två 1 vecka till.

Förhoppningsvis vinner inte Julia makten men skulle hon göra det och väljer Patzy (om det inte var ett spel) och tittarna väljer kvar Jasse så blir det ett jävla ramaskri
Den vore kul att se reaktion på Men Julia lär nog inte vinna. Tror de står mellan Sami och Mergim.
Troligtvis vinner Mergin, och han räddar Patzy. Sen är det upp till tittarna...
Jasmine måste ju få va kvar så pakten inte får större övertag.
Vore konstigt om tittarna röstar ut henne. De ska ju ändå få en ny deltagare också.
2020-02-24, 15:22
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Nya bruden är halvsvensk, halvspansk. Tror Martin kommer försöka på henne, då han har sagt att han gillar Spanien och Barcelona. Hoppas Jasse stannar, kan bli kul det här
Tror de kan va en tjej för honom, om hon inte är blåst.
Då får Jasmine återgå till Sami (vill se hans reaktion när han får veta att hon är tänd på honom).
2020-02-24, 15:23
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Den vore kul att se reaktion på Men Julia lär nog inte vinna. Tror de står mellan Sami och Mergim.
Vore konstigt om tittarna röstar ut henne. De ska ju ändå få en ny deltagare också.

Hade det varit en annan person hade jag också velat se det men inte när hon nu är min favorit i huset
2020-02-24, 15:24
Medlem
Citat:

varför tro alla att sami vunnit makten? han tänkte ju helt rätt men det blev ju bara så fel jag kan nästan garantera att han var sist i tävlingen däremot borde han få en finalbiljett bara för luftgitarren liggandes på sidan
Medlem
Lord2Moynes avatar
Lennie byt tonart innan jag somnar.
Medlem
Vem kommer ni rösta på ikväll?
Min röst går till jassa!
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Tror de kan va en tjej för honom, om hon inte är blåst.
Då får Jasmine återgå till Sami (vill se hans reaktion när han får veta att hon är tänd på honom).

Tittade till hennes instagram. Sillisar + ankläppar tror vi har en person som vill bli influencer och ställer sig på Antonias sida...
Medlem
Bulletzs avatar
Alltså sheet sicken tråkig jävla fjolla lenny är, vad fan gör han där? Han är ju lite små retarded också märker man. Skum människa.
2020-02-24, 15:25
Medlem
2018s avatar
Amilia har uppenbart inte tagit Ritalin idag.
Medlem
herpesvårtas avatar
Blir förvånad att Amilia känner att hon inte riktigt har en plats i huset, hon om någon har verkligen tagit sin plats.

Men hon framstår som rätt normal när hon säger det ändå.

Sidenote, Lennie är snäll, men fyfan vad tråkigt han pratar, jag vill bara sova när jag hör honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Nya bruden är halvsvensk, halvspansk. Tror Martin kommer försöka på henne, då han har sagt att han gillar Spanien och Barcelona. Hoppas Jasse stannar, kan bli kul det här

Det är ju en sak att gilla ett land och att gilla tjejer från en visst land, men visst. Jag tror inte hon är något för honom Jasse är klart mycket snyggare och antagligen inte lika fin i kanten
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Vem kommer ni rösta på ikväll?
Min röst går till jassa!

Samma här. Skrev tidigare att jag gillar Patzy, men mitt hat för Amilia är starkare än vad jag känner för Patzy.

Hoppas innerligt att Jasse stannar (eller båda), ska bli såå kul att se A&As miner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in