2020-02-24, 12:21
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Vilka kan ha vunnit tävlingen då? Känns som vi kan räkna bort Sami, Anty, Lennie och Amilia pga dålig teknik eller dåligt tempo på slutet.

Kvar är alltså Martin, Julia och Mergim. Borde väl bara vara Mergim som hade valt att behålla Patzy? Med reservation för att Julia känns sjukt oförutsägbar och instabil.

Dock ska sägas att det känns ruggigt skevt om det inte skulle vara tittarna som avgjorde detta. Varför ens ha ett upplägg med endast två som riskerar att åka ut? Stor risk att två bra deltagare sitter mot varandra tidigt..

Kan det möjligtvis vara så att vinnaren av tävlingen får rädda en och att vi röstar om den andra får stanna eller lämna? Det är trots allt väldigt få deltagare. Ska det vara typ 5 kvar i finalveckan så är det ju bara 7 som ska ut på bra många veckor som är kvar. Kan förstås tillkomma deltagare, men i alla fall..
Tror de står mellan Mergim och Sami. Martin och Julia var också ok men tror inte dom räcker.
Mergim vinner och räddar Patzy. Jasmine åker ut eller räddas av tittarna.
En ny deltagare kommer in efter programmet.
Antingen en blondin med stora bröst (som Martin önskar), men mer troligt en feminist. Kanske även en muslimsk tjej för att fylla PK-kvoten.
2020-02-24, 12:22
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Julia är vissligen rödhårig men hon har stora bröst och han kolla inte ens på dem när hon duscha med honom topless
Nä tror inte han tycker Julia är snygg helt enkelt. Det kanske är en Linda Rosing-typ han vill ha.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Nä, Jasse är den enda jag följer, stör mig inte så mycket på dom andra för jag byter cam så fort dom från sovrum2 är i bild.
Låter nice. Då slipper du allt prat i pakten och Amilias föredrag timme efter timme.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Att döma av röstningen på appen

Så kommer ju TV4 säga att Martin vann tävlingen fast han säkert inte gjorde det.

för att sen prinsen ska rädda kvar jasmine.

Händer det så är årets BB 100% scriptat.

För man går inte från att mysa med Sami och glasman till att "älska" Martin direkt efter att hon blir nominerad.

Vi har fattat att du ogillar Martin
2020-02-24, 12:23
Medlem
Jasmine är väl medveten om kamerorna så som hon håller på att flörta med dem, drar ner byxorna framför dem och berättar att hon är intresserad av sami och martin. Hon vet att folket gillar kärlek. Tråkigt och fejk tycker jag. Hoppas hon ryker ikväll
2020-02-24, 12:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Att Julia kallade Jasmine för falsk och att hon vill ha ut Jasmine för att därefter leka med henne i poolen...
Precis. Jag tror att hon vill klösa ut ögonen på Jassa, likt en äkta catfight. Jag köper inte detta "mysiga umgänge" vid poolen.
2020-02-24, 12:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenochmusen
Jasmine är väl medveten om kamerorna så som hon håller på att flörta med dem, drar ner byxorna framför dem och berättar att hon är intresserad av sami och martin. Hon vet att folket gillar kärlek. Tråkigt och fejk tycker jag. Hoppas hon ryker ikväll
Det är verkligen som introt till valfri porrfilm. Titta lite flörtigt och le mot kameran. "Tihihi jag är en stygg flicka".
2020-02-24, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Låter nice. Då slipper du allt prat i pakten och Amilias föredrag timme efter timme.
Ja, det räcker med att läsa vad ni skriver här.
Tål inte se nån från sovrum2, motbjudande människor allihop, undantaget Alex som går att lyssna på nån minut.
2020-02-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Vi har fattat att du ogillar Martin

Nää

Tycker faktisk att han är ok

Men BB ska inte vara scriptat

Vill man ha twilight love så finns dessa filmer att streama. Ingen annan deltagare ska behöva åka ut för at TV4 vill höja tittarsiffrorna med ett scriptat BB.
2020-02-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Martin är skittråkig.
30 år snickare och hockeykille, men ser helt otränad ut, inga muskler, försöker leka ortenkille, men är en tönt.
Hur försöker han leka orten kille? Vadå tråkig. Han är player. Han fick fan patzy, jessa och julia på fall.
2020-02-24, 12:30
Medlem
Vad hände mellan Julia och Martin? Ett tag där såg det ut som att Julia var intresserad av honom när de var ihopkedjade. Bra "bästa kompis" Jasmine är som flörtar med Martin nu.
2020-02-24, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Håller med. Stort misstag att ha två olika sovrum som i princip delar gruppen per automatik.

Hur blev sovrummen uppdelade från början? Tänkte då Anty, Bögrim och Blåvalen hamnade i samma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in