2020-02-24, 12:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jassa stönar högt när hon trillar av flytgrejen i bassängen.
2020-02-24, 12:15
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jasse jagar röster i poolen, genom visa upp sitt knullbara arsle👍
Eller så badar hon bara med Julia.
Ska hon täcka kroppen när hon badar för att inte "jaga röster"?
Sätt dig och kolla på Amilia eller moroten istället så slipper du hennes arsle
2020-02-24, 12:18
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jasse jagar röster i poolen, genom visa upp sitt knullbara arsle👍

I mina ögon inte en särskilt kvinnlig kropp.
Glasman har en bredare och fylligare rumpa än henne...
men jag är medveten om att mååånga här tycker att hon är sexig.
Medlem
Bajenjeppes avatar
Vilka kan ha vunnit tävlingen då? Känns som vi kan räkna bort Sami, Anty, Lennie och Amilia pga dålig teknik eller dåligt tempo på slutet.

Kvar är alltså Martin, Julia och Mergim. Borde väl bara vara Mergim som hade valt att behålla Patzy? Med reservation för att Julia känns sjukt oförutsägbar och instabil.

Dock ska sägas att det känns ruggigt skevt om det inte skulle vara tittarna som avgjorde detta. Varför ens ha ett upplägg med endast två som riskerar att åka ut? Stor risk att två bra deltagare sitter mot varandra tidigt..

Kan det möjligtvis vara så att vinnaren av tävlingen får rädda en och att vi röstar om den andra får stanna eller lämna? Det är trots allt väldigt få deltagare. Ska det vara typ 5 kvar i finalveckan så är det ju bara 7 som ska ut på bra många veckor som är kvar. Kan förstås tillkomma deltagare, men i alla fall..
Medlem
frantiks avatar
Tråkigt att det har blivit två grupperingar och mer taktik. Det känns mer som PH där samtalen endast går ut på hur man ska spela spelet.
Det är ju roligare när man bara får se folk hänga och prata om skitsaker.
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Vi fattar, hon är tjock. Måste 80% av tråden handla om det
Tjocka människor måste själva få trycka ner någon annan tjock människa utan att dom andra ska få se att man själv är tjock. Att äntligen få spy över någon annan och inte bli spydd på är förmodligen fantastiskt.
2020-02-24, 12:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Är det bara jag som tror att Julia umgås med Jassa trots att hon inte gillar henne? Tycker att allt känns så krystat.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så Martin längtar efter att en blondin med stora bröst ska komma in? Och tv4 försöker måla upp han och Jasse som ett kuckeluckpar haha

Julia är vissligen rödhårig men hon har stora bröst och han kolla inte ens på dem när hon duscha med honom topless
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Eller så badar hon bara med Julia.
Ska hon täcka kroppen när hon badar för att inte "jaga röster"?
Sätt dig och kolla på Amilia eller moroten istället så slipper du hennes arsle

Nä, Jasse är den enda jag följer, stör mig inte så mycket på dom andra för jag byter cam så fort dom från sovrum2 är i bild.
2020-02-24, 12:20
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Tråkigt att det har blivit två grupperingar och mer taktik. Det känns mer som PH där samtalen endast går ut på hur man ska spela spelet.
Det är ju roligare när man bara får se folk hänga och prata om skitsaker.

Håller med. Stort misstag att ha två olika sovrum som i princip delar gruppen per automatik.
2020-02-24, 12:20
Medlem
Att döma av röstningen på appen

Så kommer ju TV4 säga att Martin vann tävlingen fast han säkert inte gjorde det.

för att sen prinsen ska rädda kvar jasmine.

Händer det så är årets BB 100% scriptat.

För man går inte från att mysa med Sami och glasman till att "älska" Martin direkt efter att hon blir nominerad.
2020-02-24, 12:21
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Är det bara jag som tror att Julia umgås med Jassa trots att hon inte gillar henne? Tycker att allt känns så krystat.

Att Julia kallade Jasmine för falsk och att hon vill ha ut Jasmine för att därefter leka med henne i poolen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in