2020-02-24, 02:11
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Man kan vara pansexuell. Vilket de flesta är.

Nej, en övervägande majoritet av befolkningen världen över är heterosexuell. Vi kan spela source-war om det här ett tag om du vill, men du vet att du kommer förlora.
2020-02-24, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Jasse spelar inte svår men prinsen är fan jävligt konstig hahaha
Hoppas inte hon åker gillar henne verkligen.

Jag gillade henne tills hon blev en sån jävla dörrmatta. Nu tycker jag inte det spelar någon större roll om hon åker.
2020-02-24, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Börjar skolan kl 1

Tack för svar
2020-02-24, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Eh, håller du på och redigerar ditt inlägg hela tiden? Hursomhelst, du behöver inte göra dig dummare än vad du är, din normala nivå är alldeles tillräcklig. Jag tror du förstod min jämförelse utan svårighet, och jag vet inte om jag gör dig en tjänst eller otjänst genom att förtydliga, men här kommer det:

Om du behöver poppa ett blått piller för att ha sex med samma kön, så är du inte gay.

(Jag borde kanske ha lagt in en disclaimer om erektionsproblem, men det har du väl redan läst på förpackningen.)

Redigerade för att jag såg du svarat en annan person.
Därmed tolkade jag så klart ditt "svar" helt fel.
Sen det du nu gör med ditt svar, ja det får stå för dig. Kanske är du som missförstod nu också.
Jag gillade faktiskt ditt svar, so no hate from me brah!
2020-02-24, 05:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
En fråga till alla mina fb vänner som är aktiva ska alla upp och jobba tidigast 8 i morgon? Satt och kollade tills nu men måste fan sova😅😂
Jag kollade till typ 2 (sedan somnade jag). Får typ ingen sömn längre, för jag går upp 6. 😂🔫
2020-02-24, 05:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är såå tråkigt att årets BB inte verkar ha budget för någonting alls. Halva gänget är uppe och verkar skrämma sig själva mitt i natten, men BB har ingen möjlighet att spela med och trigga deltagarna. De får liksom sköta det själva om det ska bli något, och praktikanterna som sköter nattkamerorna väntar bara på att bli avlösta av morgonskiftet ..
Det här är så sant. Men jag tror inte att det är praktikanter i plural. Troligtvis är det hon som twittrar som sköter kamerorna.
2020-02-24, 06:12
Medlem
crusades avatar
En gammal bb-kändis har varit hora i Tyskland.

https://www.expressen.se/noje/hanna-widerstedt-ljog-for-alla-levde-som-prostituerad-i-sju-ar/

Kräver premium för att läsa.
2020-02-24, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
En gammal bb-kändis har varit hora i Tyskland.

https://www.expressen.se/noje/hanna-widerstedt-ljog-for-alla-levde-som-prostituerad-i-sju-ar/

Kräver premium för att läsa.
Det har diskuterats på flashback sen länge, någon fann bilder på henne på en hemsida.
2020-02-24, 06:50
Medlem
Anty är den jag absolut inte skulle rösta på hellre att Amelia vinner än falska Anty. Så trött på henne, hon vill framstå som någon polismoral. Sätt dig ner kvinnan vi vet vad du vill, du vill först få ut snygga jasmin som du aldrig kommer bli lik. Du vill att mergim går ut snart och få mergims följare (hon tror säkert han är känd).

Anty är ett vidrigt, äckligt falskt luder som måste ut därifrån illa kvickt.
2020-02-24, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag kollade till typ 2 (sedan somnade jag). Får typ ingen sömn längre, för jag går upp 6. 😂🔫
Samma här fyfan!
2020-02-24, 07:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Ledsen att göra dig besviken Xebbish och rubba din skeva verklighetsuppfattning, men tyvärr för dig så finns det ingen korrelation mellan hudfärg och penisstorlek.

PS: Jag är ledsen om jag förstörde din dag. :*

The belief that penis size varies according to race is not supported by scientific evidence.[6][22] A 2005 study reported that "there is no scientific background to support the alleged 'oversized' penis in black people".[23]

A study of 253 men from Tanzania found that the average stretched flaccid penis length of Tanzanian males is 11 cm (4.53 inches) long, smaller than the worldwide average, stretched flaccid penis length of 13.24 cm (5.21 inches), and average erect penis length of 13.12 cm (5.17 inches).[24]

A study of 115 men from Nigeria found that the average flaccid stretched penis length of Nigerian males is 13.37 cm (5.26 inches) long, which is near identical to the worldwide average, stretched flaccid penis length of 13.24 cm (5.21 inches) and average erect penis length of 13.12 cm (5.17 inches).[25] A 2015 systematic review of 15,521 men found "no indications of differences in racial variability",

Nejdå, du förstörde absolut inte min dag. Däremot kan du börja med att hänvisa till källor innan du försöker argumentera om diverse subjekt kompis.
2020-02-24, 07:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Anty är den jag absolut inte skulle rösta på hellre att Amelia vinner än falska Anty. Så trött på henne, hon vill framstå som någon polismoral. Sätt dig ner kvinnan vi vet vad du vill, du vill först få ut snygga jasmin som du aldrig kommer bli lik. Du vill att mergim går ut snart och få mergims följare (hon tror säkert han är känd).

Anty är ett vidrigt, äckligt falskt luder som måste ut därifrån illa kvickt.

Är du säker på att det är Anty som vill ha Mergims följare och inte tvärtom?

LOL. Mergim har knappt följare. Anty har 300 000+ på bara Instagram. Hon har en youtubekanal med 200 000+ och ännu en kanal med 119 000+.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in