2020-02-23, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Visst var den när någon hade filmat en datorskärm?
Hoppas i alla fall någon verkligen har en inspelning på via mjukvara. Vore fantastiskt!

Vi kan bara hoppas att någon prins/prinsessa )))) på tv4 med tillgång till mjukvaran kan dela lite här bara för oss
2020-02-23, 22:00
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Martins var ännu mindre, av det lilla jag lyckades se.

Samis ser ändå normal ut i slak tillstånd. Då brukar man ju inte ha en jätte precis
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det där är inte fasansfullt smått. Givetvis lär den växa när det blir ståfräs. De flesta snorrar ser ju typ ut så där när de inte är i bruk.
Ja det var inte meningen att håna honom, den såg rätt normal ut men inget man ramlade av stolen för, men det kan ju inte alla ha och andra sidan!
Medlem
__Alez__s avatar
Var sitter mickarna i poolen? Krukorna som flöt är inte där och inte mickarna runt halsen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Martin och Jasmine i poolen, är lika ointressant som att se Antys gäng!
De är fan tråkigare.
2020-02-23, 22:01
Medlem
Går erat abonnemang ut i morgon? Vilka ska fortsätta kolla?
Medlem
Citat:
Någon skrev att hon var lärarvikarie i en särklass. Vet inte om det är sant.

Spelar ju ingen roll, hon bör ha samma lärarutbildning som alla andra
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Jag är för lättpåverkad. Jag hade vart blåvalen om jag va i huset och blev serverad glass.
Ja, vem fan hade inte varit det? 😂 Skillnaden är väl att man inte hade velat ha en kamera i nyllet medan man hetsåt likt en stressad bulimiker. 😂
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Fast det vill vi inte egentligen. Lyckas man tämja en kille blir han en toffla som man inte blir attraherad av.

Sami har en "jag bryr mig inte"-attityd som är attraktiv för vissa. Men att vilja ändra på honom? Till vad?
Sant, hur kul är det med en toffel. Jag tror att beteendet bland kvinnor ligger kvar sen jägartiden. Då konspirerade kvinnorna emot varandra när männen var ute på jakt. Att dra det längsta halmstrået var typ att fånga in den mest ledande hannen.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Om det där ryktet om 24 cm ska stämma så är det nog världshistoriens mesta grower. Han stod ändå i en (gissar man) varm dusch.
Vr det han som hade 24? Var det inte Martin?
Medlem
Citat:
Någon skrev att hon var lärarvikarie i en särklass. Vet inte om det är sant.

Det förklarar ju en del, där kommer man nog undan med mycket eftersom dom inte kommer bli några bidragande faktorer i samhället ändå.
2020-02-23, 22:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
Spelar ju ingen roll, hon bör ha samma lärarutbildning som alla andra
Jaha. Jag tänkte att man kanske inte behövde det då. 😄
2020-02-23, 22:02
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Fast det vill vi inte egentligen. Lyckas man tämja en kille blir han en toffla som man inte blir attraherad av.

Sami har en "jag bryr mig inte"-attityd som är attraktiv för vissa. Men att vilja ändra på honom? Till vad?
Exakt! Man vill ha rejält motstånd för att på något sätt stilla sig själv eller bli stillad.
Den man som vägrar bli en toffla, utan att ta till våld, är också den mannen jag vill ha iallafall.
Nog om det men Sami har det jag lockas till.
Dessutom verkar han inte vara smörig och fjollig eller slemmigt snäll. Den mannen vill man fånga i nätet😂😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in