2020-02-23, 21:46
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja! Och nu vill Julia skicka ut Jasmine från huset efter att hon irriterat sig på henne de senaste dagarna, en tidsperiod som anmärkningsvärt väl sammanfaller den tid som passerat sedan Jasmine utan minsta ansträngning "snodde" Martin från Julia. Att Julia aldrig "hade" Martin verkar inte ha föresvävat henne..
Precis! Alltså bara BB slutar bryta sändningen så är det dramat jävligt roligt att följa.
2020-02-23, 21:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
Denna var ju lite kul.

https://imgur.com/a/sqtu0iH

PrinsKöööörv
2020-02-23, 21:47
Medlem
Någon mer här som snappat upp att Lennie blev "tafsad" på av Amelia?
Amelia gjorde tydligen tummen upp en natt mot kameran, men inget som Lennie gjorde.
SÅ har Amelia snuskat sig med en sovande Lennie, någon som har koll?
2020-02-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
True! den delen är nog rätt svårt att fejka.
Samma som Amelias konstant monologhållande, mest troligt gör hon även detta på utsidan.
Men håll ett öppet öga när det blir "drama" & se hela sekvenser och inte korta klipp, :P

Hahah kan verkligen också tänka mig att Amalia är så på utsidan också. Försöker hålla ikapp med liven men har inte kunnat kolla på helgkvällarna så mycket, känns som att det är då de festar. Såg dock kvällen med patzy live vilket jag är sjukt glad att man inte missade, höjdpunkten hittills vilket säger en del...
2020-02-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja! Och nu vill Julia skicka ut Jasmine från huset efter att hon irriterat sig på henne de senaste dagarna, en tidsperiod som anmärkningsvärt väl sammanfaller den tid som passerat sedan Jasmine utan minsta ansträngning "snodde" Martin från Julia. Att Julia aldrig "hade" Martin verkar inte ha föresvävat henne..

Det är väääldigt uppenbart att hon är svartsjuk 😂 Hon satt ju även och sa till Jasmine att hon hatar Martin, att han är en fitta och att hon kommer ha agg emot honom under hela vistelsen
2020-02-23, 21:49
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Martins var ännu mindre, av det lilla jag lyckades se.

Samis ser ändå normal ut i slak tillstånd. Då brukar man ju inte ha en jätte precis

Vänta vänta lite nu.. har ni sett karlarnas penisar?
Medlem
herpesvårtas avatar
Lennie säger att han aldrig skulle kunna flörta med någon i huset han kan uppenbarligen inte stå för de 7 Brokeback mountain-stunderna som han delat i huset.
Medlem
2018s avatar
Är det Jasmine och Patzy som hänger löst imorgon eller hur ligger det till?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
Någon har tagit sig tid till att göra Amelia rättvisa

https://imgur.com/a/Lof4l7M
Vadå, har Amilia träffat Shrek i verkligheten!?

EDIT: Hon var bara ditredigerad. 😂😂😂😂
2020-02-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shortsdullen
Hahah kan verkligen också tänka mig att Amalia är så på utsidan också. Försöker hålla ikapp med liven men har inte kunnat kolla på helgkvällarna så mycket, känns som att det är då de festar. Såg dock kvällen med patzy live vilket jag är sjukt glad att man inte missade, höjdpunkten hittills vilket säger en del...

AVIS!
Missade helt det faktiskt! Hoppas innerligt någon vass person spelar in allt och sen klipper ihop en egen "best of...". Vore unbart!
2020-02-23, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Vänta vänta lite nu.. har ni sett karlarnas penisar?

Sami flashade för Julia och hela sverige i duschen, kom med i ett avsnitt t o m
2020-02-23, 21:51
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Martin har samma tillgjorda leende på läpparna hela tiden. Det spelar ingen roll vad han gör, så är det där leendet där.
Ja han är lite smilig av sig. Jag tycker också att hans röst är monoton och utan skiftningar.
Hör ibland inte vad han säger
Snygg är han men inget för mig.
Sami är fulsnygg. Bra mycket mer intressantare. Gillar honom bättre och jag förstår Jasmine när hon sa att hon inte förstod varför hon gillade honom. Många utav oss tjejer gillar " busar" , varför fattar jag inte själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in