2020-02-23, 21:33
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Förstår inte dom flesta här i tråden att deltagarna utför "psykisk krigföring" mot varandra?
Till exempel kanske "dumgrim" faktiskt förstår "äkta/fejk mordhot", alla där inne borde ni se som skådespelare.

Med det sagt, så är dom så klart "normala" i vissa fall. Dock ska man aldrig påstå att man vet att personen är si och så. Åtminstone borde man inte vara så blåögd för varför dom är DÄR INNE..
Hahaha, nej nej nej. Mergim vet inte vad "verbalt" betyder så han bortsåg från det ordet, kvar blev ett dödshot. Det är alldeles solklart. Tyvärr, "tyvärr", snappade inte Amilia upp missförståndet i tid för att rätta honom innan han lämnade rummet, jag tror inte ens hon är medveten om missförståndet.
Avslutad
Vafan, Sami och Glasman badar ju nästan hela tiden
Medlem
Någon som kollar via kökskameran? Där antys gäng precis kom överrens om att ifall det blir lottning igen (vid oavgjort resultat om vem som får stanna eller hänga löst) så har de deras val i höger hand varje gång. Så sjukt att de får göra så här.
2020-02-23, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är inte "klicka på"-naglar. De är gjorda på salong som en påbyggnad på den egna nageln. Skillnad på nagelförlängning som Antonia har, och lösnaglar.
De är äckliga
2020-02-23, 21:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det mesta tyder väl på att Martin har en del psykopatiska drag? Sjukt manipulativ och väldigt stel t.ex.
Det är väldigt udda att han lyckats ta sig in i huset.
Det sjuka med Martin var ju när han, direkt när han kom till huset, valde att bryta ner Julia psykiskt, när han med ett hånleende pratade om att hon borde åka hem till sin hund, medan hon grät. Helt iskall. Sjukare var det ju att Julia dagen efter var besatt av honom.

Tjejer är så jävla konstiga. 😂
2020-02-23, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det mesta tyder väl på att Martin har en del psykopatiska drag? Sjukt manipulativ och väldigt stel t.ex.
Det är väldigt udda att han lyckats ta sig in i huset.

Fick obehagskänslor efter att ha hört honom prata i 5 minuter.

På vilket sätt är han manipulativ och stel? Självgod absolut, men skulle inte kalla det manipulativt. Han verkar lugn och trevlig.
2020-02-23, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shortsdullen
Absolut är det en hel del skådespeleri men jag tycker faktiskt att Mergims temperament verkar genuint. Hans ständiga hävdande att han inte har kort stubin tyder ju åtminstone på låg självkänsla, hans irritation känns verklig men jag vet så klart inte.

True! den delen är nog rätt svårt att fejka.
Samma som Amelias konstant monologhållande, mest troligt gör hon även detta på utsidan.
Men håll ett öppet öga när det blir "drama" & se hela sekvenser och inte korta klipp, :P
2020-02-23, 21:36
Medlem
Pengabingens avatar
Denna var ju lite kul.

https://imgur.com/a/sqtu0iH
2020-02-23, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahaha, nej nej nej. Mergim vet inte vad "verbalt" betyder så han bortsåg från det ordet, kvar blev ett dödshot. Det är alldeles solklart. Tyvärr, "tyvärr", snappade inte Amilia upp missförståndet i tid för att rätta honom innan han lämnade rummet, jag tror inte ens hon är medveten om missförståndet.

Who knows!
Det mesta som framgick ur deras konversation, för mig, var inte hur "roligt" det är att Mergim inte förstod det där.
Mer hur pass Manipulativ & Hemsk hon är, solen ryste rakt igenom hur hon la upp allt. Skrämmande om hon är så på utsidan också..
2020-02-23, 21:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Oohh sooo cuuuuteeeee.

Har Jassa och Martin pussats idag också?

Jasmine har pussat på Martin, det råder lite delade meningar om hon medvetet pussade honom på kinden/mungipan och hoppades på att Martin skulle vända munnen rätt, och att han bara avstod, eller om Martin aktivt valde att vända bort munnen. Jag tyckte att fallet var det senare vid ett par tillfällen, och det har inte blivit något munpussande vad jag sett.
2020-02-23, 21:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
True! den delen är nog rätt svårt att fejka.
Samma som Amelias konstant monologhållande, mest troligt gör hon även detta på utsidan.
Men håll ett öppet öga när det blir "drama" & se hela sekvenser och inte korta klipp, :P
Jag tror verkligen inte att deltagarma är något vidare analytiska. Glasman och Amilia är de enda som försöker vara det, men resten är troligtvis inte det överhuvudtaget.
2020-02-23, 21:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
Denna var ju lite kul.

https://imgur.com/a/sqtu0iH
Omg GULD!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto