2020-02-23, 21:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon är ju sugen på Sami. Det har redan framkommit. Jag väntar på att hon ska attackera. Vill veta om Sami har sexualdrift!

Ja, han har pratat om tidigare förhållanden i bikten, tror dock det var när BB lade ut hans biktmygga av misstag, det kom nog inte med i något avsnitt.

Jag gillade Jasmine & Martin först, men efter att ha följt dem ett par dagar och fått svart på vitt hur otroligt torr och monoton Martin är så går det inte längre. De passar helt enkelt inte ihop, synd att han kom in och lockade bort Jasmine från Sami bara genom att vara snygg och inte fisa ohämmat.
2020-02-23, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, det är glest i ordförrådet bland flera av deltagarna därinne. Mergim verkade fortfarande tro i kvällens avsnitt att Amilia mordhotade honom häromdagen när hon sa att hon hade kunnat döda honom verbalt om hon ville..

Det sjuka är att hennes ordval var, som svar på mergims: "jag upplevde att du attackerade mig", "om du nu blir så upprörd när jag inte ens attackerar dig undrar jag hur du hade reagerat om jag attackerade dig på riktigt". Så ställer han sig och säger med gråt i rösten "okej jag fattar amilia du hade kunnat döda mig utanför huset"- Jag tappade legit hakan när jag såg det haha ingen jävla känsla för fem öre i den grabben.
2020-02-23, 21:11
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Alla här vet ju hur mycket @Lillamig72 snackat om Patzy.
Nu fick vi också veta "patzys sida" av grejen, faller som hand i handsken med bilden @Lillamig72 har också ^^
Hihihih
Puss. 😊
2020-02-23, 21:12
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Alla här vet ju hur mycket @Lillamig72 snackat om Patzy.
Nu fick vi också veta "patzys sida" av grejen, faller som hand i handsken med bilden @Lillamig72 har också ^^
Hihihih

Va, jag följde badgänget på poolkameran, vad sa han? Om du orkar upprepa.
2020-02-23, 21:12
Medlem
stämningen i poolen dog direkt när cuckmartin hoppade i
2020-02-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Puss. 😊

Pöss <3
2020-02-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Nån som vet vad Antys äckliga lösnaglar heter så man kan googla vad de kan ha kostat?

Heter? Tror du man köper de online eller? De kostade nog ca 1000-1500 att göra på salong
2020-02-23, 21:14
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Synd att vi på Flashback inte hade kunnat styra produktionen av BB, fan vad bra TV det hade varit!

Förresten kan inte sluta garva åt Lisa, hon är verkligen helt lost. Känns som en korkad morsa som aldrig riktigt hänger med i vad folket pratar om
Ja ha, ha, ha! Tror inte att flashback sagt "detta är flashback, Gabielle! Vårda ditt språk"
Däremot en liten regelvarning.
Än så länge lider inte flashbacksredaktionen utav pk feber.
Lisa flyter bara omkring som en skugga. Ploppar upp ibland lite här och där.
Men hon verkar vara en sympatisk kvinna.
Verkar alltså..
Medlem
MrBodils avatar
Det är fruktstund i soffan nu fast med glass istället, big brother 2020!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Va, jag följde badgänget på poolkameran, vad sa han? Om du orkar upprepa.

I don't kiss & tell .
Men det är kopplat till bilden. (kan man säga).
2020-02-23, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBodil
Det är fruktstund i soffan nu fast med glass istället, big brother 2020!
Haha börja skratta när jag läste ditt inlägg. Ja, vilken jävla nivå det är alltså. PK-kuktv4!
2020-02-23, 21:17
Medlem
Det var väl skit tv förra söndagen också? sen spåra det på måndags festen. Då har vi nått att se framemot imorgon med andra ord

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in