2020-02-23, 20:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jasmine har så mycket roligare med Sami, han får henne att skratta, varför satsar hon inte på honom?? Han ser dessutom sjukt snygg ut just nu i sin mössa och bar överkropp med tatueringar.

Vad har Martin? Han är så tråkig.
Hon är ju sugen på Sami. Det har redan framkommit. Jag väntar på att hon ska attackera. Vill veta om Sami har sexualdrift!
2020-02-23, 20:52
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Sant håller med
Även om Antonia förlorar i en tävling och sätts mot en annan i huset så kommer hennes följare att rösta på henne.
Jag tror att det från första början är bestämt att Antonia skall vinna.
Reglerna för utröstningar kommer förmodligen att anpassas efter person.
Är Mergim, Antonia, Lisa tex någon utav vinnarna i morgon åker Jasmine ut.
Är Sami vinnaren åker Patzy ut men det kan ändras i morgon. På något sätt tror jag att BB vill ha kvar Patzy eftersom han blir full som de vill att deltagarna skall bli utav alkoholen men som de absolut inte vill erkänna. Jag
har jag aldrig mött någon som druckit sig nykter iallafall.
2020-02-23, 20:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu äter hon glass också, jag ska ringa TV4!
Hon borde sökt till biggest loser istället.
2020-02-23, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon är ju sugen på Sami. Det har redan framkommit. Jag väntar på att hon ska attackera. Vill veta om Sami har sexualdrift!

yeep cucken martin ska röstas ut fort som fan så det blir frittfram för samboy
2020-02-23, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Även om Antonia förlorar i en tävling och sätts mot en annan i huset så kommer hennes följare att rösta på henne.
Jag tror att det från första början är bestämt att Antonia skall vinna.
Reglerna för utröstningar kommer förmodligen att anpassas efter person.
Är Mergim, Antonia, Lisa tex någon utav vinnarna i morgon åker Jasmine ut.
Är Sami vinnaren åker Patzy ut men det kan ändras i morgon. På något sätt tror jag att BB vill ha kvar Patzy eftersom han blir full som de vill att deltagarna skall bli utav alkoholen men som de absolut inte vill erkänna. Jag
har jag aldrig mött någon som druckit sig nykter iallafall.

Lisa tävlade inte.
Antonia vinner garanterad inte.
Mellan Sami och Mergim och tror inte Mergim hade valt Patzy över Jasmine? Han verkar komma mer överens med henne.
2020-02-23, 20:56
Medlem
Citat:

Det hade ju varit kul men verkar tyvärr inte som han är speciellt intresserad eller? Har han sagt/gjort något som indikerar på det?
2020-02-23, 20:56
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
yeep cucken martin ska röstas ut fort som fan så det blir frittfram för samboy
Ja, hon behöver inte distraheras av den där snubben. Bättre är det om hon kommer lite full och jävlig och hånglar upp Sami. Tror inte han kommer tacka nej. Det vore riktigt intressant att se.
2020-02-23, 20:57
Medlem
Citat:
Det behöver komma in en ny tjej i huset som är på Sami så Jasmine skärper sig och inser hon fortfarande gillar honom.
2020-02-23, 20:58
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Lisa tävlade inte.
Antonia vinner garanterad inte.
Mellan Sami och Mergim och tror inte Mergim hade valt Patzy över Jasmine? Han verkar komma mer överens med henne.

Han är ju lojal mot gruppen och kommer isåfall välja att Patzy får stanna.
2020-02-23, 20:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
Det hade ju varit kul men verkar tyvärr inte som han är speciellt intresserad eller? Har han sagt/gjort något som indikerar på det?
Han attraheras garanterat av henne, men det blir inte mer än oskyldiga blickar. Men ger hon klartecken om att det är lugnt att köra in på flygbanan tror jag att Sami startar planet!
2020-02-23, 20:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
Han håller sig kall inget annat och väntar Jasmine ska ta första steget, Hon har ju inte ens sagt vad hon känner för han åt Sami!
Citat:
Det behöver komma in en ny tjej i huset som är på Sami så Jasmine skärper sig och inser hon fortfarande gillar honom.
Skulle tro det skulle skapa svartsjuka och lite edge åt situationen mellan dem i huset
2020-02-23, 21:00
Medlem
Fajerflajs avatar
Fy fan va vidrig Patzy är dom går och snorar hela tiden, va fan snyt dig människa!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in