2020-02-23, 16:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror inte Jasmines taktik att gulla med Martin gynnar henne.
Nä hon är på väg att tappa min eventuella röst faktiskt. Finns bara en loveboat jag vill se flyta där inne.
2020-02-23, 16:59
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:

Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Håller med. Folk gillar Sami mer och hade hellre sett de två tillsammans.
Lite skönheten och odjuret-romans. Om han kan lyckas, så kan alla incels som tittar på programmet också få ett hopp.
Men antar att Sami både puttat och pruttat bort henne så hon ledsnade.
Avstängd
snälla sluta säga goseee det låter så efterblivet vill ta fram ett rep när jag hör det
2020-02-23, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Håller med. Folk gillar Sami mer och hade hellre sett de två tillsammans.
Lite skönheten och odjuret-romans. Om han kan lyckas, så kan alla incels som tittar på programmet också få ett hopp.
Men antar att Sami både puttat och pruttat bort henne så hon ledsnade.

vi röstar bort martin nästa vecka istället så det kan vli jassa&sami😄😄
2020-02-23, 17:02
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nä hon är på väg att tappa min eventuella röst faktiskt. Finns bara en loveboat jag vill se flyta där inne.
OCH DET ÄR MERGIM OCH LENNIE !
2020-02-23, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Herregud va ni kommenterar. Sitter ni dygnet runt och kollar.
Är det samma person som kommenterar dygnet runt?
2020-02-23, 17:03
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ja. Patzy är en ökänd alkis. Julia o Lisa blir snabbt berusade. Men tror inte de är alkoholister. De tål bara inte alkohol.
Alkoholister behöver de definitivt inte vara, de tål inte sprit men dricker ändå. Där ligger problemet. Antagligen gjort bort sig ett flertal ggr, tänkt, aldrig mer men gör om det igen.Kan inte ta ett glas utan måste ha allt. Allt eller inget.
Lisa gråter och Julia blir lätt aggressiv.
Patzy blir förmodligen ett på gränsen LOB fall i berusat tillstånd. Eller en av vännerna man måste bära hem eller den vännen man inte vill dricka med eftersom den endast har reptilhjärnan kvar vid alla tillfällen 😂
2020-02-23, 17:03
Medlem
__Alez__s avatar
Varför tror ni BB vill att de ska samla ihop alla jackor och mattor i poolrummet?
2020-02-23, 17:04
Medlem
Minns så väl uttrycken Amilia använde om Lennie när han kom in i huset. Att han var störst, bäst och snyggast och bara allmänt ”alfahannig/douch”.
Bara några dagar senare blir hon som en liten flicka i närheten av honom och ska pilla och greja.
Nyss körde det arga leken med varandra, som mest verkar fungera som ett diskret förspel. Lennie vänder sig om i 15 sekunder för att ställa en fråga och Amalia reagerar direkt. ” - Lennie bara skrattar hela tiden, har jag något i ansiktet?!”
Ställer säkert frågan 20 gånger på 3 min och måste se till att gosa in sig i Lennies famn så han inte får för sig att lämna hennes sida. Han vet vad han sysslar med, hon kommer förmodligen bli sårad.
2020-02-23, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Har sett flera dela det där klippet. Är det en bedrift att dricka cider? Kunde väl lika gärna vara saft. Rätt patetiskt klipp.

Skönt att han kammade till sig och är nykter.
Okej?
2020-02-23, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Har aldrig kollat på detta men rasismen är säckert planterat. Allt för rubriker.
Vilken rasism? Säckert?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in