2020-02-23, 13:44
Medlem
Har Amilia börjat snacka skit igen eller varför är sändningen avbruten?
2020-02-23, 13:46
Medlem
Lunatics avatar
fan va länge det va Censur
2020-02-23, 13:46
Medlem
Vad sker ????
2020-02-23, 13:47
Medlem
Vafan stänger dem av sändningen för.
Medlem
Lunatics avatar
Mergim tappade tvålen i duschen. och så kom Patsy springandes. då bröts allt.
Medlem
riskns avatar
Jasmine sa väl att hon inte ville bli playad? Jag har kollat på så många dokusåpor och tycker det är konstigt när tjejer vågar vara intima med killar på TV då de oftast blir brända. Jag antar att hon är medveten om detta och kanske inte bryr sig längre. Martin är en konstig jävel då jag inte har sett honom öppna upp sig för någon där inne och han visar inga känslor alls för någonting förutom sitt ogillande för Julia med Amilia.

Han är också konstig med hur rak han var i fredags om att han kunde ligga i TV men nu har han henne runt lillfingret och ger henne väldigt lite uppmärksamhet. Jag förstår honom helt enkelt inte som människa.

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ändå trist om Jasmine åker i morgon, jag vill se vad som händer med Martin. Jag tror att han är vad vid att tjejer kastar sig över honom och att det är ointressant, så Jasmine kanske redan har bränt sina chanser genom att vara så på.
Det kanske är så enkelt.

Jag är ingen attraktiv man så jag kan inte relatera.
2020-02-23, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim tappade tvålen i duschen. och så kom Patsy springandes. då bröts allt.

Mergim var i slussen.

Kan ni sluta trolla för alla som vill veta
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De pratade om:
* Mjölk, inte häva i sig se till att det räcker till alla, spara havremjölken till Alex och matlagning eftersom han inte kan dricka vanlig mjölk.

* Alkoholen, ingen ska hamstra, den ska fördelas och de som bara dricker en sort ska tas hänsyn till. När den kommer in ska alla samlas och den delas ut. Ingen ska få gömma. Lisa vill att de ska ta hänsyn till varandra, inte bara tänka jag, jag jag..

* Mat - laga till 13 personer så det alltid blir lite över. Lennie vill inte att man tar mer än man äter upp för INGEN mat ska kastas. Mergim oroar sig för om han inte tar mycket finns det ingen mat kvar om han vill ta mer och då kanske han tar för mycket.
Ha matlag och att de som vill i första hand ska få vara med. Sami är glad så länge han slipper.

* Städning - alla killar ska se till att kissa sittande om de inte klarar av att träffa toan, eller kolla golv och väggar (!) när de kissat och torka om de spillt. Alex fyllde i med att man ska lämna som man vill komma till.

* Diskussioner om hur de ska tvätta, tänka på handdukar. Missnöje med att maskinen är liten och att programmen är flera timmar långa.

* Be BB om krokar så de kan hänga upp handdukarna och se till att var och en har koll på sin.

Andra får gärna komplettera.

Glömde: Alex var ordförande

TACK!

Vem tog upp väggkisset?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Mergim var i slussen.

Kan ni sluta trolla för alla som vill veta
2020-02-23, 13:49
Avstängd
tebax nu rövslickar bb produktion
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Inte alls tråkigt att hon åker finns orsaker till det om du skulle öppna ögonen och se, Hon är inte ärlig mot Martin eller Sami då hon har känslor för båda och den sist nämnda har hon inte ens sagt det åt så klart att hon åker!
Mina ögon är öppna, oroa dig inte för det. Jasmine var kluven när det gällde Sami, det förklarade hon ju i bikten, att han egentligen inte alls är hennes typ och hon undrade vad det är som händer med henne i huset, och så vidare. När hon berättade för Julia om Sami så sa hon om jag minns rätt att hon inte var intresserad av Sami längre och att hans fisande var otroligt avtändande.

Martin däremot har hon inte varit kluven om alls, hon har sagt att han är precis hennes typ. Elementärt, min käre Watson.
Medlem
Långt avbrott nu ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in