2020-02-23, 13:35
Medlem
Boonks avatar
Städ på schemat nu eller? Inget nämnvärt som togs upp på mötet? Besviken på att ingen sammanfattat stormötet ännu, bättre kan ni mina kära kollegor!

Blåvalen och Glasman ordförande som vanligt?
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim kan inte vika kläder heller. vafan hahaha
Hans mamma som gör ju
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim kan inte vika kläder heller. vafan hahaha
Vem fan kan det ? Jag tvättar aldrig
2020-02-23, 13:36
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Städ på schemat nu eller? Inget nämnvärt som togs upp på mötet? Besviken på att ingen sammanfattat stormötet ännu, bättre kan ni mina kära kollegor!

Blåvalen och Glasman ordförande som vanligt?

Det är Alex som är ordförande. Lååångt möte där 80% handla om mjölk. Även lite snack om kiss på väggarna.
2020-02-23, 13:36
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Dags att börja reda ut hur alla kommit med i programmet!?

Nån sa att Julia har Zara Larsson som kund men det är nog inget som gjorde att hon blev castad. Annars hade Zara vid det här laget kunnat backa upp henne med 600k fans minst och slå ut Anty

Nån nämnde att Julia å Martin snackat ut, det dämpar min oro för henne något Men hon skulle inte bett om ursäkt, där skulle hon varit stenhård då hon hade sitt på det torra. Man hörde ju henne faktiskt i liven att hon sa till högt typ 5 gånger att Martin skulle stänga av tills hon konfronterade honom.
Jag hade fan slängt dammsugaren på hans tår
2020-02-23, 13:37
Medlem
Lunatics avatar
Klagar Mergim på att Lennie byter kalling 1gång om dagen. vafan hur få kallingar har Margim.
Byter oxå kalling varje dag.
2020-02-23, 13:37
Avstängd
bögbrott igen vafan är det frågan om
2020-02-23, 13:38
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vem fan kan det ? Jag tvättar aldrig
okej. hehe
2020-02-23, 13:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Samtidigt så är ju Sami väldigt tydlig med att en stor anledning till att han är med är att växa på alla sociala medier.
Så en romans kan nog minska hans chanser att gå långt.
Skulle nog säga tvärtom där för om han vill växa på sociala medier vad är bättre då än vara med en som har trogna följare redan, Problemet är bara Jasmine har INTE vara öppen mot Sami ang känslorna hon har om han och då Martin kom in kunde hon kväva dem MEN om Martin åker vad händer då????

Problemet är hon är inte ärlig med sina känslor tyvärr hon hoppas mellan 2st hötappar, Hon kommer bränna sig själv som Julia varnade henne om då Martin kom in i huset och började med hon!
2020-02-23, 13:39
Medlem
xrlpyts avatar
Ändå trist om Jasmine åker i morgon, jag vill se vad som händer med Martin. Jag tror att han är vad vid att tjejer kastar sig över honom och att det är ointressant, så Jasmine kanske redan har bränt sina chanser genom att vara så på.
2020-02-23, 13:40
Medlem
DjPuttes avatar
Vad reagerade Voldemort nu på när censuren bröt in....
2020-02-23, 13:40
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missan96
Ja och hon är väldigt smart i relation till de andra 🤣
Ja visst är hon verbal men smartare än övriga kan jag inte hålla med om. Vad är smartare med henne. BB vill lyfta fram henne.
Jag tycker mer att BB styr in kameror och höjer mikrofonljudet när Amilia pratar. Nästan som att BB satt henne i huset lite som en tv- värd typ Malou efter tio. De behöver då inte visa övriga deltagarnas "normala" diskussioner och behöver inte använda censurapparaten.
Jag tycker inte att hon är ful eller fet osv. Inget jag tycker att är av vikt för mig hur deltagarna ser ut.
Har inte kollat något live idag. Är det lika stelt och Malou efter tio stuk idag också?
Får kolla live till 11 mars eftersom jag sa upp censurfabriken igår. Roligare att se era kommentarer och känslor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in