2020-02-23, 13:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
En mycket proffsig och djupgående analys, så måste det ju bara vara. En gång träffade jag en snål smålänning, tänk att det också stämde....... Halleluja!

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Jag har aldrig i mitt liv stött på denna sorts människa, som tror sig veta precis allt om hur andra människor är. Och inte nog med det, utan man lägger tid på att författa inlägg efter inlägg som innehåller hur dåliga andra är.
Obegripligt.
Citera
2020-02-23, 13:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Löjligt med din sarkasm och typiska passivt aggressiva handlande, det är liksom att ni hela tiden prickar i vad folk runt om i världen säger om den nya svenska kvinnan hela tiden.

Poängen är den att det är liksom inte vara "onda arga määän i sväärje!!" som börjar fundera vad som hänt med denna generations kvinnor, nej, det är till och med kvinnor från andra länder som börjar ifrågasätta vad som försiggår. Samma sak hör man hos arbetskamrater som har kvinnor från andra länder, det är något som inte är helt hundra med många svenska kvinnor längre, helt enkelt.

Men sen har vi ju även den faktorn att svenska kvinnor helt och hållet vägrar se sina egna brister, deras ego och självbild är alldeles för svagt för det, så då vänder man istället taggarna utåt, täpper igen öronen och sjunger lala. Kom ihåg Jenny, kom ihåg vad feminismen sagt åt dig att tycka: "Jag tar minsann ingen kritik från slem-män! Jag är perfekt som jag ääär så dää sååå wääh!".

Det är väl snarare så att jag inte tar din småaktiga ryktesspridning på allvar. "Jag har en flickvän som tycker/säger......" är ingen valid källa för att döma ut alla kvinnor i Sverige som "riktigt bittra" och olyckliga.

Sen ska du inte lyssna på bittra gubbar som sitter och älter om gamla smärtsamma minnen om bittra skilsmässor och uppbrott, det måste vara samma som att sitta och lyssna på bittra kärringar när de älter om samma. Att de sen låter bitterheten gå ut över alla av det motsatta könet är ju sin sak, men lätt att genomskåda.

Vet du vad folk runt om i världen börjat säga om svenska män? Vet du hur jag reagerar på det? Jag rycker på axlarna, jag vet nämligen att svenska män inte är fega undergivna kärringar som blir påsatta av arab- och negerkuk dagarna i ända.
Citera
2020-02-23, 13:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Jag har aldrig i mitt liv stött på denna sorts människa, som tror sig veta precis allt om hur andra människor är. Och inte nog med det, utan man lägger tid på att författa inlägg efter inlägg som innehåller hur dåliga andra är.
Obegripligt.

Nu är det ju såhär att de har arbetskollegor som lever med utländska kvinnor och de själva lever också med utländska kvinnor och med detta följer ett synskt och intuitivt sinne som berättigar dem att uttala sig om alla andra för nu vet de bäst, bara sådär du vet. Dessutom är rykten och fördomar fakta i deras värld och eftersom de nu är bättre än alla andra så ÄR det fakta helt enkelt för att de och deras utländska flickvänner/fruar säger det.

Du får nog lära om......allt du någonsin lärt dig.

😬😬😬😬😬

(Skrattet fastnar fan i halsen över dessa idioters självgoda uppblåsta egon och efterblivna världsbild).
Citera
2020-02-23, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det är väl snarare så att jag inte tar din småaktiga ryktesspridning på allvar. "Jag har en flickvän som tycker/säger......" är ingen valid källa för att döma ut alla kvinnor i Sverige som "riktigt bittra" och olyckliga.

Sen ska du inte lyssna på bittra gubbar som sitter och älter om gamla smärtsamma minnen om bittra skilsmässor och uppbrott, det måste vara samma som att sitta och lyssna på bittra kärringar när de älter om samma. Att de sen låter bitterheten gå ut över alla av det motsatta könet är ju sin sak, men lätt att genomskåda.

Vet du vad folk runt om i världen börjat säga om svenska män? Vet du hur jag reagerar på det? Jag rycker på axlarna, jag vet nämligen att svenska män inte är fega undergivna kärringar som blir påsatta av arab- och negerkuk dagarna i ända.
Duger det med officiell statistik om världsrekord i mental ohälsa då?

Berätta gärna vad folk runt om i världen säger om svenska män.
Citera
2020-02-23, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Hon är hysterisk bara, sådär är i princip alla svenska kvinnor under 50, extremt aggressiva och alltid känslomässigt ur balans, det är liksom mer regel än undantag här. Min fru brukar säga det också, svenska kvinnor har ingen lycka säger hon, vilket stämmer mycket bra, i princip alla är riktigt bittra av sig, jag tror dom känner inom sig att något är fel, men samtidigt kan dom inte erkänna det som många män säger är korrekt, för då känner dom sig "förtryckta".
Hur kan din fru du varit gift med ha en enda aning om att svenska kvinnor inte har någon lycka med tanke på att du säger att ni varit ett par i några år och ni dessutom på dessa få år har fått 2 barn och väntar det tredje, din fru lär ju knappast haft tid att träffa särskilt många svenska kvinnor och haft några längre samtal med dem samtidigt som hon tagit hand om flera små barn.
Talar din fru så bra svenska att hon kan avgöra om kvinnor har lycka i sitt liv eller inte
Citera
2020-02-24, 11:04
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej. Återigen är allting i din inbillade värld.
Som vanligt, ett helt obegripligt svar.
Nej vadå?
Citera
2020-02-29, 19:23
Medlem
Myhr1s avatar
Är det bara svenska kvinnor som är hjärndöda? eller är alla kvinnor det?
Citera
2020-02-29, 20:26
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1

Det är de svenska kvinnorna.
Citera
2020-03-07, 15:40
Medlem
Citat:

För att ge lite nyans, nej, inte bara svenska kvinnor, men svenska kvinnor har drabbats hårdast.

Vill man vara lite optimistisk bör man ha i åtanke att kvinnor ändå till syvende och sist ändå tänker på sig själva och sin familj först, många ger hellre upp feminismen än slutar som barnlösa, och dagen de träffar en riktig man glömmer de allt vad feminismen heter. Eftersom feminismen i Sverige är den som gått längst är det också här kvinnor först kommer ta avstånd från den medan andra länders kvinnor bara är i feminismens vagga.

Ett pessimistiskt sätt att se på det är dock att det nog är nästkommande generationer som kommer få åtnjuta den nya vetskapen och undvika feminismens fällor. Denna generation är förlorad, förhoppningsvis blir skadan inte så stor att hela samhället har dragits ned i fördärvet.
Citera
2020-03-07, 16:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
För att ge lite nyans, nej, inte bara svenska kvinnor, men svenska kvinnor har drabbats hårdast.

Vill man vara lite optimistisk bör man ha i åtanke att kvinnor ändå till syvende och sist ändå tänker på sig själva och sin familj först, många ger hellre upp feminismen än slutar som barnlösa, och dagen de träffar en riktig man glömmer de allt vad feminismen heter. Eftersom feminismen i Sverige är den som gått längst är det också här kvinnor först kommer ta avstånd från den medan andra länders kvinnor bara är i feminismens vagga.

Ett pessimistiskt sätt att se på det är dock att det nog är nästkommande generationer som kommer få åtnjuta den nya vetskapen och undvika feminismens fällor. Denna generation är förlorad, förhoppningsvis blir skadan inte så stor att hela samhället har dragits ned i fördärvet.

Det sista kan du hoppas på men tyvärr har Sverige passerat point of no return.
Citera
2020-03-07, 16:38
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney

Japp så är det ju, men seriösa män väljer bort kvinnor som särar på benen för lite vitt vin och räkor. Och varför skulle dom inte, man får det ju inte lätt som knullsk 30+ kvinna i frågan om barn.
Citera
2020-03-07, 17:49
Medlem
Citat:
Japp så är det ju, men seriösa män väljer bort kvinnor som särar på benen för lite vitt vin och räkor. Och varför skulle dom inte, man får det ju inte lätt som knullsk 30+ kvinna i frågan om barn.

Nej, men för de kvinnorna är nog det största problemet att de inte kan tänka sig att acceptera män i sin egen liga. Eller ens acceptera vilken liga de spelar i.
Men visst har du en poäng i att väldigt få vill sätta en ring på ett finger som vidrört trettio olika penisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in