Alltså Mergim är ju värsta bitchen, man undrar ju vilken "kampsport" han vunnit priser i, Capoeira kanske?
Börja lipa när han får ett knä i huvudet för att inte tala om vilken bitchig attityd, jag undrar hur det funkar med kläder och tvätt inne i huset? Tvättar redaktionen eller?
Vet inte vad som hände där när de välte ner i soffan. Deuce-stämpeln sitter bra på Martin faktiskt. Jasse håller på med publikfrieri. "Gu va mysig du är. Herreguuud" Hon har bra koll på kamerorna också. Martin ligger där som om han är tvungen, har stenkoll på omgivningen för att inte missa något. Vafan händer där egentligen? Vill han ha kvar henne för chansen att få komma till? Eller vad?
Edit: Typos
Senast redigerad av Blaisen 2020-02-23 kl. 13:23.
Jag börjar faktiskt mer och mer tro att Jasmine försöker hålla sig kvar med hjälp av Martin. Tror absolut hon tycker om honom och de verkar ha kemi men jag tror hon utnyttjar situationen till sin fördel.
Men Martin verkar ju inte överentusiastisk över henne direkt så är väl inget han lider av. Det ska bli intressant hur hon kommer bete sig om hon blir kvar.
Hon verkar ha släppt Sami men han fes ju iväg alla chanser med henne. Sen verkade han aldrig riktigt visa intresse för henne så det kan ju också vara orsaken till att hon gick vidare.